Felicitari amprentate de Craciun

De când am citit recenzia Cameliei pentru cartea  The Usborne Book of Christmas Art Ideas, m-am indragostit de ideea omuletilor de zapada facuti din amprente. Sunt asa de dulci si de usor de realizat! Gata- gasisem ideea perfecta pentru o parte din felicitarile noastre de Craciun! Dar si mai motivati am fost sa ne apucam de treaba când Adriana (Stilul meu de viata) ne-a invitat la un super concurs, care are ca tema tocmai realizarea unei felicitari de Craciun. Premiile, oferite de Micul Cititor, sunt mai mult decat tentante!

Asadar, intr-o buna seara (de aici si lumina artificiala care nu ajuta pozele foarte mult), ne-am apucat de treaba. Am folosit:

felicitare1

  • carton albastru inchis dintr-un bloc de foi colorate de la Lidl
  • culori acrilice
  • penson, apa
  • foarfeca
  • acuarele
  • o carioca neagra
  • ceracolor/pastel alb

Noi am vrut sa facem mai multe felicitari micute, pe care sa le atasam unor cadouri mici si simbolice, de aceea am impartit foaia in sase parti mai mici: trei pentru mine, trei pentru S.

I-am aratat lui S. cum sa procedeze, apoi eu m-am lasat absorbita cu totul de felicitarile mele. Asa, nu am observat ca pe una din felicitari S. a asezat-o gresit, si s-a apucat sa amprenteze pe spatele ei (in asa fel incat nu se mai deschide cum trebuie), iar pe o alta a manjit-o cu pensonul, compromitand-o.

felicitare2

Ale mele au iesit cam asa- nu perfecte, nu spectaculoase, dar sper sa transmita mesajul dorit:

felicitare3

Singura felicitare reusita a lui S., realizata integral de el, pe care tati o considera mai frumoasa decat ale mele🙂 (si sunt sigura ca asa e), este aceasta:

felicitare4

Adriana, sper sa ne incadram in cerintele concursului!

Mult succes tuturor participantilor!

 

10 Comments

  1. violeta argatu

    Ma terminati cu prezentarile voastre (eu sunt la buget de austeritate pana luna urmatoare :)) ). V-au iesit f bine omuletii. Poate reusims a facem si noi o felcitare pt concurs..s.a vad despre ce vorba🙂, multumim pt “invitatie”🙂

    • Pai si noi tot la austeritate, dar profitam de concursuri🙂 Violeta, din cate imi amintesc eu, Mr Random tine mereu cu tine, e pacat sa nu participi!

  2. violeta argatu

    O sa participam, am ales deja temele, sa vad cum o prind pe Ana😀. Mr random m-a parasit…. anul acesta n-am mai catsigat decat pachetelul gerlinea de la tine😀. Bine, nici nu prea am mai avut straea necesara pt a participa, dar acum n-am incotro…tre sa-mi mut gandurile, c-o iau razna…. deci, os aprofit din plin…sanatosi sa fim🙂. Sa fie sa fim si noi si voi printre catigatori!🙂

    • CE fain ar fi! Mult succes, Violeta!

      • violeta argatu

        Gata, le-am dat drumu’🙂. Multumim!

  3. adrianastildeviata

    Raluca, foarte frumoase felicitarile tale, dar a lui S. este superba!!! Bafta la concurs!

    • Multumim, Adriana!

  4. Cum scriam si pe ‘Mic atelier de creatie’, noi am facut bebelusi infasati. Vezi aici:http://esteraemmerson.wordpress.com/2014/01/13/baptism-a-story-worth-telling-and-sharing/
    Am gasit o idee interesanta si aici (folosind picioruse insa) http://enjoycreativefun.com/2014/11/14/day-49-feet-that-smell-like-flowers/
    Aici mi-au placut ca au folosit un burete si nu hartie pe care se poate usor aluneca, cadea, impiedeca etc.

    • CE simpatici sunt si bebelusii vostri! Poate preluam si noi ideea, multumim!

Trackbacks

  1. Felicitari din ambalaje de bomboane reciclate | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

