Felicitari din ambalaje de bomboane reciclate

Anul acesta ne-am intrecut pe noi insine cu felicitarile de Craciun! Pe langa cele amprentate, am realizat niste felicitari de Craciun cu totul si cu totul deosebite. pentru ca am avut un ajutor inedit, o prietena din Azerbaidjian foarte crafy. Despre ea si ce pot face mainile ei dibace va voi povesti pe larg in curând, dar acum vreau sa ma laud cu felicitarile noastre inedite, la care am folosit ambalaje de bomboane reciclate.

Imi amintesc de celebra expresie a lui S. de când era mic: “Nu aruncam asta, facem un joc cu ea!”. Acum a venit momentul sa pastram toate hartiutele de la bomboane si sa facem ceva deosebit cu ele!

Am folosit si cartoane ondulate sau simple, pistolul de lipit, stelute de spuma sau de carton si pamblica ingusta .

Avem mai multe de daruit, dar iata-le pe primele! Prietena noastra are un mod inedit de a impacheta si a imbina ambalajele, si apoi le dam diferite forme.

Un bradut:

felicitare2

O coronita:

felicitare1Problema cea mai mare e ca S. e atat de atasat de ele, incat vrea sa le pastreze pentru sine🙂.

Cu aceste felicitari ne înscriem in colectia gazduita de Dulce Casa.

Voi faceti sau cumparati felicitari de Craciun?

 

7 Comments

  1. Viorica L

    Foarte frumoase !
    Ahhh, si tocmai am aruncat cateva ambalaje de bomboane, cred ca ramane ideea pentru la anul, ca anul asta avem de adunat ambalaje si la anu o luam din timp cu materialele pregatite deja:)

    • Ehhh… atunci trebuie sa ii spun la Ada sa puna pe blogul ei si un tutorial despre cum se imbina hartiutele. Eu sunt total dependenta e mainile ei de aur🙂

  2. eu le fac in fiecare an ( personalizate, cu poza noastra) si de obicei cu un verset biblic.

  3. Asa le fac si eu, cu pozele copiilor, dar pe cele in format electronic. Decembrie e luna de craftuit la noi acasa🙂

  4. Mihaela

    Raluca, ce felicitari minunate au iesit….Sunt deosebite. Imi plac f mult. Felicitari!!!!!

    • Ma bucur mult de tot ca iti plac❤

Trackbacks

  1. Despre daruri, in ajun de Ajun | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

