Solutie/Dezinfectant Orange Mate pentru toate suprafetele de la Organic Baby

 

Unul dintre blogurile pe care le citesc cu mare placere este unul despre facut curatenie- A Slob Comes Clean. Tocmai pentru ca tipa din spatele blogului nu e cea mai tare gospodina de pe planeta, pentru ca nu avea casa mereu in ordine si gata sa primeasca musafiri, pentru ca si ea, ca si mine avea nevoie sa fie anuntata inainte de vizite, pentru ca ma identific cu ea. Si pentru ca imi da speranta ca si eu pot evolua in aceasta privinta, pentru ca ea, cu efort, disciplina si multa distractie, a facut-o. Ma binedispune blogul ei si imi face chef sa incep si eu curatenia (de aceea, când e dezordine in casa, stau un sfert de ora si citesc pe blogul ei, ca sa ma apuc cu spor de treaba).

Spunea cineva ca a face curat cu copii mici in casa e ca si cum ai incerca sa te speli pe dinti in timp ce manaci biscuiti Oreo. Eu chiar asa ma simt de fiecare data. Ori incepe Baietelul de argint sa imprastie in urma mea, ori trebuie sa reluam exercitiile cu Cati, si atunci vor fi iar toate jucariile ei insirate peste tot. Dar cu copii mici si taratori  trebuie sa fie, daca nu ordine perfecta, cel putin o curatenie decenta. E o munca de Sisif, care trebuie totusi facuta. Si, mai mult decat atat, simplificata.

Cum nu am doua- trei ore de dedicat curateniei in fiecare zi, incercam sa trecem prin fiecare camera de cel putin o data pe saptamana, iar prin bai si bucatarie de mai multe ori. Pe acolo pe unde pune mana Cati ma straduiesc sa folosesc produse non-toxice, mai ales de când prietena mea C. mi le-a recomandat, iarna trecuta,  pe cele de la Organic Baby. Va spuneam ca pe unele le-am primit spre testare, dar multe dintre ele au fost cumparate de mine si recenzate din proprie initiativa. Asa stau lucrurile si cu ultimul produs pe ca care l-am incercat la curatenie- Orange Mate- Solutie-dezinfectant pentru suprafete multiple. Eu am profitat de reducerile de Blak Friday pentru a-l cumpara, Va spun sincer, nu merg la cumparaturi decat o data sau de doua ori pe luna (spre deosebire de sotul meu, care le face aproape zilnic) si nu stiu cat mai costa produsele chimice de curatat de pe rafturile din supermarket. Dar pe aceasta solutie, care la pret intreg o gasiti la 22 de lei, eu am dat in jur de 17, si mi se pare mai mult decat rezonabil. Nu numai ca e non-toxic, dar l-am gasit si eficient.

solutiedezinfectatnta

Iata descrierea lui de pe site:

Solutie concentrata cu continut de uleiuri esentiale, pure, naturale de portocale.Curata si dezinfecteaza! Se foloseste pentru curatarea suprafetelor din lemn, suprafete vopsite, parchet, linoleum, vinil, portelan,crom, otel inoxidabil etc.
Foarte bun pentru curatat grasimea de pe aragaz, de pe tavile de copt, tigai sau din cuptor.
-fara organisme modificate genetic

CANTITATE:500ml

INGREDIENTE: apa purificata, ulei presat de portocala, etanol derivat din porumb, surfectant derivat din ulei din miez de cocos 100%natural.
Nu contine SLS.

MOD DE FOLOSIRE:
Pulverizati direct pe suprafata care trebuie curatata si apoi stergeti cu o carpa curata si uscata.

Pentru petele grele lasati cateva minute sa actioneze si apoi stergeti cu o carpa uscata.

Eu l-am testat mai ales in bucatarie. A degresat aragazul (care era destul de dificil de curatat), dar mai ales tijele de aluminiu de langa aragaz, pe care ajungi mai greu sa le cureti cu un burete plin cu spuma, dupa care trebuie sa si clatesti, apoi sa usuci. Am dezinfectat blatul, masa, toate suprafetele din bucatarie. Sticla de solutie are 500 de ml, si daca e sa o folosesc zilnic probabil ca nu va tine foarte mult, asa ca m-am gandit sa o pastrez pentru acele suprafete care se curata mai greu cu un burete plin de spuma: hota, prizele de plastic pe care sare ulei de la gatit, faianta din spatele aragazului unde nu ai acces facil, chiar si lustrele si alte obiecte de iluminat. Pur si simplu pulverizez si astept cateva minute inainte de a sterge. Si in baie dezinfecteaza bine si nu trebuie sa te temi de reziduuri chimice care pot afecta pielea.

Cum ne-am apucat deja de curatenia de Craciun, presimt ca nu va ramane mare lucru din ea la sfarsit. Dar sunt multumita ca pot sa termin treaba mai repede si fara prea mult efort (va amintiti ca va vorbeste o mamica care mai asteapta un bebelus, da?).

Un alt lucru care imi place la ea este ca are un miros foarte discret de citrice, iar dupa ce ai facut curat nu se simte mirosul acela chimic inca doua ceasuri. Asta e un avantaj când trebuie sa te misti repede pentru ca iti vin musafirii intr-un sfert de ora🙂.

Voi cum stati cu curatenia de Craciun? Poate va ajuta listele si metodele de pe blogul mentionat in primul paragraf!

 

 

Leave a Reply

