Concurs cu premii de la Bebelogic

De Bebelogic si oamenii din spatele lui ne leaga o prietenie veche, cam cat blogurile de veche, poate si mai mult decat atat. Au fost alaturi de noi de-a lungul anilor si le multumim din inima pentru asta! Noi am apreciat din plin jucariile din lemn de la ei, folosindu-le si acum cu succes.

M-am bucurat enorm când o parte din jucariile de la Bebelogic au ajuns si la centrul unde face Cati kinetoterapie. Noi le-am exploatat la maximum, le-am imprumutat multor copii prieteni cu noi,  continuam inca sa le folosim in terapie, iar jucariile inca arata impecabil!

bebelogic

Pentru ca Bebelogic vrea sa va bucure si pe voi de Sarbatori, ofera unui cititor ca premiu un voucher de 50 de lei pe care il puteti cheltui in magazin (transportul va fi suportat tot de ei).

Concursul incepe azi, 11 decembrie, si se va incheia pe 17 decembrie, ca sa aiba timp premiul sa ajunga pana la voi de Craciun.

Ce pasi trebuie sa urmati pentru a va inscrie?

1. Adaugati ca prieten al vostru pe Facebook magazinul Bebelogic..

2. Share public al acestui articol.

3. Lasati un comentariu la acest articol, mentionand ca vreti sa participati si ce v-ati dori ca premiu din lista de jucarii educative a magazinului.

Mult succes!

 

84 Comments

  1. Vadan Florina-Ionela

    51. Ne-ar fi placut o harta a lumii cu stegulete. Dar cred ca le fel de mult ne dorim si Mighty Builders de la Melissa & Doug – Masina de pompieri de asamblat.
    Participam si noi! Multumim.
    Ionela Vadan

  2. 52. Participam si noi. Mi-as dori jocul pentru motricitate fina “Copacul cunoasterii”.

  3. Durbaca Daniela

    53. Mi-as dori sa particip la acest concurs si as vrea spirala cu bile si ciocanel

  4. Mirela Chiorean

    54. Particip! Labirint lemn Animale salbatice II (fond verde)

  5. andreea nichifor

    55. particip,as dori laberintul cu creion magnetic

  6. violeta.argatu

    56. Multumim pt concurs! participam si noi…as vrea acest set: http://www.bebelogic.ro/2014/03/jucarii-creative.html

  7. Oancea Alina

    57. Buna ziua Participam la concurs. Mi-as dori Joc lemn motricitate fina Copacul cunoasterii

  8. Oana Apetri

    58.Buna ziua! Ar fi mai multe jucarii care ne incanta, de exemplu Building Blocks 140 de piese, Joc din lemn orasel de construit, Puzzle cuburi testoase, Copacul cunoasterii, Joc logic – forme geometrice pe tije cu obstacole, Incastru lemn 3d forme geometrice – intreg, jumatati, treimi, Joc de construit si asamblat, Spirala cu bile si ciocanel, Traseu vertical din lemn tip scara pentru curse de masini, Traseu vertical tip zig zag din lemn pentru curse de masini.
    Multumim pentru concurs!
    Oana Apetri

  9. 59. Particip! Mi-as dori joc “lemn motricitate fina Copacul cunoasterii”

  10. 60. Doresc sa particip. Si as vrea ceasul tip floare.

  11. Dinu Anamaria

    61. Particip si eu si as dori pentru fetita mea: http://www.bebelogic.ro/search/label/Jucarii%20din%20lemn%20logice

  12. Satnoianu Violeta

    62. Particip. Mi-as dori copacul cunoasterii.

  13. teodora gaina

    83. am uitat sa mentionez ca particip

  14. Oana Mosteanu

    63. Particip:)
    Imi place Labirint lemn Animale salbatice

  15. 64. Participate, mi ar placea spirala cu bile si ciocanel

  16. 65. Particip si eu cu drag la acest concurs. Mi-ar placea Building Blocks.

  17. 66. Buna, particip si eu la concurs si mi-as dori jocul de lemn: pescuieste, arunca cercuri, popice.Multumim !

  18. gabriela

    67. Vreau sa particup la concurs. Ne place labirintul din lemn cu mijloace de transport

  19. Istrate Simona

    68. Traseul tip zig zag pt masini

  20. Carmen

    69. doresc sa particip la concurs; mi-ar place jucaria aceasta http://www.bebelogic.ro/search/label/Jucarii%20educative%20din%20lemn

  21. 70. Particip, mi-ar placea Joc din lemn motricitate fina Pescuieste broscutele.

    Multumesc, Mihaela Badea!

  22. istrate roxana

    71. Participam si noi. Ne-am dori puzzel etajat si seturi de cifre si litere magnetice.

  23. 72. Particip si eu , m-am imprietenit si cu bebelogic si am gasit si jucarii care imi plac, unul dintre ele ar fi Joc lemn Pescuieste broscutele.

  24. Oana Barabas

    73. Buna, doresc sa particip si eu la concurs! E greu sa aleg, mi-as dori oricare dintre jucariile: Harta lumii cu stegulete, Joc de construit si asamblat, Set litere din lemn cu magneti, Puzzle etajat 4 niveluri, Copacul cunoasterii. Mutumim!

  25. 74. ne-ar place si noua jocul cu broscute🙂
    Multumim pt concurs!

  26. Dana Martin

    75. Participam si noi la concurs si pentru ca celui mic ii place sa mestereasca impreuna cu tati, ne-ar place un joc de construit si asamblat sau poate copacul cunoasterii. Multumim de concurs.

  27. sladana

    76. Participam si noi pentru ca merita aceste jucarii. Mie mi au sarit in ochi traseu pentru masini, spirala cu bile, harta lumi cu stegulete, litere din lemn, glob, cuburi de construit si aici ma opresc.
    Pe FB am folosit pagina sotului pentru ca eu nu am.

  28. Chesa Doina

    77. Participam si noi!Ne-ar placea jocul “Pescuieste broscutele”!

  29. 78. Multumim pentru concurs! Participam si noi … multe sunt frumoase si ne-ar incanta : Cutia din lemn – Bazele matematicii – Cu betisoare, Spirala cu bile si ciocanel, Joc de construit si asamblat…
    Cristina Ungureanu

  30. 79. Participam si noi, ne-ar placea un joc Spirala cu bile si ciocanel sau un Joc logic – Forme geometrice pe tije cu obstacole

  31. Ana Maria

    80. Buna ziua! Vrem si noi sa participam! Noi am mai comandat de pe bebelogic mai multe jucăruoare educative , sunt frumoase! De data aceasta ne-am dori puzzle etajat ( puzzle in straturi) .

  32. Ana maria

    81. Particip, mi as dori forme geometrice cu tije si obstacole

  33. 82. Da, și la noi jucăriile din lemn au mare trecere. Sunt cele mai calitative și rezistente și câteodată îmi vine să le arunc pe celelalte🙂 De la ei am văzut harta aia mare a lumii dar este stoc 0. M-ar interesa🙂 Și jocurile matematice sunt faine și foarte utile acum la noi!

  34. Cristina

    Particip, as dori o jucarie de la melissa and doug

Leave a Reply

