Felicitare cu ingeras…capsunesc

A sosit clipa acestui Decembrie sa o implicam si pe Cati Capsunica in crearea felicitarilor noastre de Craciun. De fapt, Craciunul este momentul nostru din an când ne reumplem stocul de amintiri, si avem pastrate suveniruri cu amprentele copiilor din fiecare an. Anul trecut, de pilda, am amprentat niste globuri.

Acum am decis sa cautam un model simplu cu ingeras, suficient de mic cat sa incapa intr-o felicitare (cu doi ani in urma, felicitarea cu ingeras din amprente a Baietelului de argint s-a transformat in tablou). Am gasit o idee rasfoind imaginile de pe Google Image, asa ca nu am un link anume pe care sa il mentionez ca sursa.

ingeras1

Am avut nevoie de:

  • carton colorat
  • culori acrilice (alb)
  • foarfeca
  • lipici cu sclipici
  • lipici
  • pistol de lipit
  • fire pentru par
  • pix albastru si rosu (sau carioci foarte subtiri)

Iata ce a iesit:

ingeras2

Eu sunt foarte incantata mai ales de faptul ca, spre deosebire de alti ani, Cati chiar s-a bucurat de senzatia culorii pe mana si a ras tot timpul cat am mesterit felicitarile.

ingeras3

Cu acesti ingerasi ne înscriem la concursul Sakurei, dedicat, cui altcuiva, decat ingerilor de printre nori…Te imbratisam cu mult drag, Ludmila!

Leave a Reply

