Happy little things in winter…

Am avut o zi buna, si mi-am facut, in gand, o lista cu tot ce ma face recunoscatoare azi:

  • Accesorii– Cati are si anul acesta tinuta perfecta de Craciun, gratie prietenilor si rudelor dragi! Multumim Camelia, Sorina si Roxana!

14craciun 13

  • Aventuri in lumea Bibliei- seria 3. Cat am asteptat sa apara noua serie din Aventuri in lumea Bibliei! O pândesc din septembrie. Acum se poate comanda si m-am grabit sa fac si eu asta. Reactia Baietelului de argint? Si-a scos nisipul kinetic, si-a pus in functiune cd-playerul, si a fost liniste o dupa-amiaza intreaga…si dimineata urmatoare! Seara, m-a luat in brate si mi-a spus : “Cum de te-ai gandit sa imi comanzi si seria a treia? Esti o mama buna!”

DSC05739

  • Poze de Craciun– azi ne-am mobilizat si am facut pozele pentru acest Craciun, si ador cum au iesit!
  • Al patrulea pupic de Craciun– nu ni s-a promis nici macar unul, iar acum il sarbatorim pe al patrulea!

Christmaskiss

9 Comments

  1. violeta.argatu

    Super!!

  2. martin iulia crina

    minunat

  3. RamonaM

    Superb tutu are domnisoara.

    • Daaaa, e creatia Cameliei, cadou pentru când a implinit 3 ani- il vom exploata la maximum!🙂

  4. Popa Roxana E

    Va doresc multi pupici de Craciun, atat de multi incat sa le uitati numarul!!!!
    Sarbatori fericite!!

    • Multumim din suflet, Sarbatori fericite si tie, Roxana!

Trackbacks

  1. Ce va primi Baietelul de argint de la Mos Nicolae | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

