Marea evadare

Când am fost in Anglia pentru prima evaluare initiala a Ecaterinei in programul NACD, cea mai mare distractie a mea a fost sa colind charity shops si sa imi cumpar decoratiuni pentru noua locuinta. Voiam ceva vechi, cu iz country si victorian si shabby chic, ceva ce in Romania gasesti mai greu si uneori la preturi mari. In Anglia am platit o frantura din ce as fi dat aici pe portelanuri, tablouri si perdele…

Dintre toate tablourile, favoritul meu a fost acesta:

mareaev1

Tabloul are un aer asa de cozy si de placut, te face sa te gandesti la povesti si gust de ceai cu paine cu unt si cu miere si cald si bine si prieteni dragi.

Habar nu aveam eu cine sunt soriceii din imagine si ce impact vor avea asupra casei noastre!

Nici daca as fi planuit nu s-ar fi potrivit mai bine: in tablou sunt chiar Tumtum si Nucsoara, soriceii pe care S. i-a indragit enorm iarna aceasta, a ascultat cu sufletul la gura aventurile lor din primul volum, si a cersit cu sarg continuarea povestii.

Asadar, când s-a intors din vacanta de la bunici l-am asteptat cu tabloul pe perete (el nu stia de tablou inca) si cu al doilea volum al Emiliei Bearn,  aparut la editura Rao:mareaev2.

Ce bucurie pe el!

Am devorat Marea evadare (ne-a mai ajutat si bunicul matern cu cateva capitole), iar povestea e la fel de fermecatoare ca si precedenta. Generalul Marsoricel creeaza o noua abrambureala când nu asculta de Tumtum si se aventureaza in Cabana Rose, desi isi daduse cuvântul sa nu o faca. De acolo, ajunge la scoala copiilor, inchis intr-o cusca cu niste gerbili, pe care Domnisoara Short panuieste sa ii vanda sau sa ii faca hrana pentru bufnite. Tumtum si Nucsoara cer ajutorul balerinelor domnisoarei Tiptil si pun la cale o evadare de toata frumusetea. Apoi, le gasesc o casa confortabila gerbililor, si totul e bine când se sfarseste cu bine…

Va recomandam ambele carti din toata inima!

8 Comments

  1. Si noi citim acum Tumtum si Nucoara, e tare frumoasa, chiar daca paginile nu sunt lipite bine si foile zboara, ne plac aventurile “unor altfel de zane”.!!!

    • E un defect la toate cartile (primul volum), chiar am mentionat in recenzie, nu au fost bine legate din tipografie…

  2. violeta.argatu

    Ce tare !!!!
    Am terminat si noi de multisor cele doua carti. Ne-au placut, le-am dat mai departe (cu imprumut). Cred ca n-o sa mai alerge nimeni dupa soricei pt a-i face sa “dispara” cat timp e Ioan prin preajma😀.
    O singura chestie nu mi-a placut la prima carte :D- poate am avut noi ghinion: e legata fffffff prost. Efectiv ii curg cateva pagini din loc in loc😦

    • Ce simpatic e Ioan!

  3. violeta.argatu

    ha…uite acum am vazut ca de fapt e o chestie generala😀. Deci ed. Rao nu si-a facut treaba cum tre’ :D…prb d-aia le-am si prins la reducere

    • Al doilea volum e ok, cred ca reducerea tine de libraria on line care le vinde, oricum, parca tu mi-ai dat pontul data trecuta…mersi mult de tot!

  4. Spune-mi sunt ilustrate pe interior? Legat de edituri…se mai întâmplă. Eu am Enciclopedia Concisă Britanică și 100 de pagini din ea se repetă, iar câteva lipsesc😀 Le-am scris celor de la editură, dar fără un răspuns😉

    • cu ilustratii alb negru când si când. e o carte cu capitole, fiecare are 15 capitole.

Leave a Reply

