Nesting- Ikea style

Am intrat in ultimul trimestru de sarcina si, odata cu el, in frenezia aceea de a organiza totul, de a face cat mai multe inainte de a deveni cu totul imobila (stiu eu cum sunt pe la sfarsitul sarcinii…) când supravietuirea devine scopul principal.

Asadar, sa va povestesc cu ce m-am indeletnicit in ultima vreme.

Spalat si calcat hainute mici, mici,  dragalase…ma ia asa o duiosie când mi-i amintesc pe S. si pe Cati in ele!

Gasit spatiu pentru ele in dulapul nostru mic- o idee daca va confruntati cu lipsa de spatiu de depozitare. Noi, primii patru, ocupasem deja dulapul cu ale noastre, si chiar ma gândeam cum sa fac loc pentru hainutele inca unei persoane, când mi-am amintit de rafturile textile ce le-am luat cu mai multa vreme de la Ikea (in jur de 20-25 de lei), perfecte pentru hainutele de 0-6 luni.

filiprafturi

Am eliberat din dulap spatiu, folosindu-ma de o cutie mai veche de depozitare in care am pus paturele absorbante si scutecele pe care le foloseste Cati, si le-am gasit loc sub noul ei patut (e de fapt un pat foarte vechi, pe care tati s-a mobilizat sa il consolideze in ultimele saptamani, si care o serveste mai bine pe Cati decat vechiul tarc pliabil).

DSC05791

Am organizat jucariile Catiushei pe categorii si le-am depozitat in cutii (visez la un spatiu de depozitare adevarat, de la Ikea, ca sa arate lucrurile mai ordonat, dar probabil ca nu vom ajunge la Bucuresti curând). Despre aceste cutii, ce e in ele si cum le vom roti va povestesc pe larg intr-o serie de articole numite Cu Cati la joaca.

DSC05785

Am facut cateva “ajustari” tot pentru Cati- butoane mari cu care sa exersam tragerea sertarelor si deschiderea usilor de la dulap- vreau din toata inima sa o vad explorând peste tot, ca un toddler obisnuit! Tot ei i-am montat deasupra patutului cuiere de tip buton de la Ikea, de care am agatat jucarii sonore, pentru a o stimula sa se ridice in picioare si sa intinda mana sus, spre a le activa.

cuier

Toate aceste “puneri la locul lor” mi-au dat o enorma stare de bine, si o prelungesc povestindu-va si voua de ea, desi sunt convinsa ca sunt total lipsite de orice interes…

Spor si voua in toate!

 

8 Comments

  1. violeta.argatu

    Ai energie, nu gluma!
    M-a apucat si pe mine de vreo doua-trei zile. In ultima luna am dormit din ce in ce mai putin noaptea, asa ca m-am hotarat sa-mi fac de cap :)), mutand lucruri dintr-o parte in alta, facand curat in dulapuri, calcand,etc. Terapie curata😉

    • Violeta, tu ar trebui s-o lasi mai moale!! Ai mai putine saptamani ramase decat mine si mai bine lasi mutatul pe dupa marele eveniment! Si eu am scris articolul asta cu vreo cateva saptamani inainte, abia l-am publicat doar…dar acum sunt mai precauta🙂

      • violeta.argatu

        Oh, da🙂. Mai avem un pic si “spargem balonul” :))

  2. alina ciocodan

    creative ideile🙂

    • cat de cat practice🙂

  3. Citindu-te mi-am data seama de multe chestii personale , care starnesc neimplinire …stiam de fapt , dar acum totul a fost ca un clik si mai puternic . Si la mine ultimul trimestru de sarcina , s-a manifestat tot asa , cu mutari de colo colo ! Sa ai spor in toate si sarcina usoara in continuare !Pupici !

    • Bine, lucrurile grele le muta sotul🙂 Cred ca e ceva normal, toti trecem prin asta, vrem sa punem lucrurile la punct inainte de un deadline, si inainte de vacanta te straduiesti sa lasi acasa cat mai multa organizare, nu? Dar mai ales la servciu🙂

  4. Este emoționant Ralu! Și noi am folosit rafturi textile mai ales pentru scutece și lucrușoare ușoare. Asta până G. a început să tragă totul din ele🙂

Leave a Reply

