Carte Usborne: Baby’s Very First Lullabies Book

 

baby1

Când a ajuns la noi aceasta carte, din Minunata Lume a Cartilor, a fost un regal pentru toata familia, si nu exagerez. Mai intai m-am bucurat eu de culorile pastelate si de calitatea ei ireprosabila, cu pagini cartonate si ilustratii superbe; apoi bebelusul din burtica de cantecele melodioase si foarte frumoase, asa cum nu am auzit niciodata pana acum la o carte electronica.  E absolut delicioasa, si daca nu stiti ce cadou deosebit sa faceti unei prietene insarcinate, this is it!

Apoi a descoperit-o Baietelul de argint, si a fost un foarte bun prilej sa citim impreuna textele, sa le traducem, sa discutam pe marginea lor. In ultima perioada incercam sa dedicam mai mult timp constant englezei, iar cartile Usborne sunt uneltele noastre principale. Pe parcurs, am inserat si o lectie de muzica. Aveam laptop-ul langa noi, asa ca am cautat si varianta cantata cu versuri pe youtube (am alaturat cantecelul care mi s-a parut mie cel mai frumos, la fiecare cantec de leagan din carte). Ceea ce m-a frapat când am descoperit cantecele a fost ca nu sunt doar dintre cele arhicunoscute (cum e Rock-a- bye baby sau Twinkle, Twinkle Little Star), ci sunt niste suave lullabies pe care nu le ascultasem niciodata pana acum (unul cantat si de Beatles), si care mi-au deschis poarta spre altele si altele la fel de frumoase, si am descoperit astfel niste comori muzicale pentru tezaurul meu (rareori gasesc un cantec care sa ma impresioneze, dar in seara aceea am dat peste multe care au creat o atmosfera foarte frumoasa la noi acasa).

In cele din urma, s-a trezit si Cati din somnul ei (haotic) de dupa amiaza. I-am aratat cartea, care e perfecta pentru ea. De fapt, atat de mult m-a atins atentia Ancai, care si-a amintit ca ea prefera cartile cu sunete! Multumim din suflet, Anca- ne-ai facut o bucurie imensa tuturor, pentru ca am putut sa o vedem pe Cati inchizand ochii cu incantare si ascultând melodiile! Tot ce o bucura pe Cati ne face si pe noi fericiti, sau poate sunt eu mai sensibila in perioada asta si traiesc lucrurile mai intens…E si o unealta buna de terapie, pentru ca o vom invata pe Cati sa apese la cerere butoanele (deocamdata se descurca foarte bine la steluta, care e si pagina ei preferata), dar sunt sigura ca va fi pretioasa si pentru fratiorul ei mai mic. Noi folosim cartile sonore, pe care le adora, la orice, de la cauza si efect, largirea vocabularului receptiv, si pana la tarare, pentru ca sunt motivante pentru ea sa se puna in miscare!

 

Rock-a-bye babyvideo

baby2

I see the moonvideo

baby3

Golden slumbersvideo

baby4

Sleep baby sleepvideo

baby5

Twinkle, twinkle little starvideo

baby6

Eu o recomand din toata inima, ilustratiile dulci si melodiile va vor incalzi pe dinauntru si vor crea o stare de pace si de bine in jurul bebelusului vostru! Cartea o puteti comanda de aici, profitând de reducerile de ianuarie.

3 Comments

  1. Lui Bogdan ii plac mult jucariile cu sunete, dar am incercat sa fiu selectiva si sa ii ofer doar jucarii care scot sunete placute si l-am ferit de cele prea zgomotoase, care mi se para ca agita copiii inutil.
    Pana acum cartile cu melodii au fost o dezamagire, le testam in librarii si mi se pareau stridente si complet nepotrivite pentru un bebelus. Recomandarea ta imi prinde tare bine. Si noi luam carti de la Anca, dar recunosc ca nu m-am gandit pana acum sa incerc si carticelele muzicale. Multumesc pentru recomandare, cred ca Bogdan va fi incantat!🙂

    • Asta e chiar suava, cred ca ii va placea lui Bogdan, mai ales daca inveti si tu cantecelele si le canti pentru el…iar ilustratiile, vezi si tu, sunt superbe!! Din fericire, Catiushei ii plac sunetele oricum ar fi, si cele stridente, de asta ne folosim de tot ce prindem, pentru ca o motiveaza…cred ca face parte si din ceea ce nu poate sa faca, are vederea foarte slaba, auzul afectat, si atunci are nevoie de stimuli mai puternici.

Trackbacks

  1. Stimularea bebelusului dupa metoda Doman- Saptamana 1 | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

