Carte Usborne: Baby Animal Stories

De cum a poposit cartea aceasta la noi acasa, gratie Ancai- In minunata lume a cartilor– m-am indragostit de ilustratiile ei!

“Dragalase”, asa le-a descris Baietelul de argint.

babyanimals2

Cartea, de o calitate ireprosabila, cartonata, are niste ilustratii care te lasa…zâmbind. Si cu atat mai intrigata am fost, când a citit numele iulstratoarei- Violeta Dabija. Suna romaneste!

Am cautat sa aflu mai multe despre ea, si, intr-adevar, banuielile mele s-au confirmat- Violeta Dabija este originara din Republica Moldova iar aici puteti vedea mai multe din portofoliul ei.

Textele ii apartin lui Sam Taplin si sunt deopotriva de dragalase. Cele sase povesti sunt scurte, in asa fel incat sa poata fi citite repede inainte de culcare, au ca personaje animale tinere si prietenii sau parintii lor, atingand subiecte importante si delicate privitoare la relatii: ce inseamna sa ai sau sa fii un prieten, ce inseamna si cat de bine e sa fii mare sau mic, cat de importanta e familia, cum sa te joci frumos, astfel incat si partenerul de joaca sa fie multumit. Nu pot sa spun care e preferata mea, toate mi-au placut, E o carte potrivita de la cele mai mici varste, doi ani si ceva in sus, si pana la copii de peste 6 ani. Fiind in engleza, e excelenta pentru cititori indermediari. Noi am citit-o si l-am provocat pe S. sa traduca acolo unde era mai usor, un cuvant, o expresie, uneori o propozitie. Asta il face sa fie atent la limba si sa se concentreze asupra povestii.

babyanimals1

E o carte care poate creste impreuna cu copilul, o puteti introduce in lectii despre animale sau de geografie, iar eu o recomand din suflet!

Leave a Reply

