Pregatiri de Paste…

…nu prea am facut anul acesta. Inca nu am facut curatenia generala totala (si ce se va mai face presimt ca nu va fi chiar…generala). Nu gatesc nimic pentru ca, prin traditie, bunicile ne aprovizioneaza de Craciun si de Paste. Si anul acesta Pastele ne gaseste in survival mode.

Doar pentru S. am pastrat bunul obicei al vanatorii de oua.

Si aici am simplificat cat am putut lucrurile. Am folosit perechi de oua colorate, din plastic, pe care le-am primit vara trecuta de la rudele noastre din Canada (multumim!). Fiecare pereche are cate un biletel si cate un ou micut de ciocolata, iar Baietelul de argint va putea sa desfaca, dupa ce le va descoperi pe toate, cate o pereche, sa facem ce scrie pe bilet si el sa manace ciocolata. Pentru ca a fost plecat la bunici si avem mai multe perechi de oua  decat zile ramase pana la Paste, uneori va putea desface doua perechi…

egghunt

Am pregatit ce ne trebuie pentru cele scrise pe bilete si pentru a face felicitari bunicilor intr-un cos care il asteapta sa se intoarca acasa.

DSC06461

El a vopsit deja oua albastre cu bunica paterna, dar i-am pregatit si eu o surpriza, sa vopsim oua cu orez, dupa acest filmulet pe care l-am vazut pe Facebook.

Vom citi istoria rastignirii si a invierii Domnului in mai multe carti, pe care vi le prezentam in Biblioteca noastra de duminica.

Spor si voua in orice v-ati propus!

2 Comments

  1. Imi plac ouale alea colorate de plastic. Avem si noi, tot din Canada. Le insir pe ata si fac din ele ghirlanda pentru camera Elizei🙂

    • Am mai multe seturi, doar asta era aici la casa…a avut mare succes si vanatoarea de anul asta🙂

Leave a Reply

