La multi ani, Capsunica de 4 ani!

Anul acesta am descoperit ca Ecaterinei ii plac stelele.

4capsunica1

Cantecelul ei favorit in romana e Stea, stea, logostea, iar in engleza Twinkle Twinkle Little Star. Forma favorita, pe care apasa necontenit si aproape exclusiv la borcanul de biscuiti (Fisher Price), e steaua. Daca o intreb unde e steluta pe o carte, si daca e bine dispusa, mi-o arata…

4capsunica6

Nici nu e de mirare, Cati e mai degraba fetita stelelor decat a pamantului, apartine unei Imparatii la care ea accede cu mai multa usurinta decat noi.

4capsunica4

As fi vrut tare mult sa ne laudam cu multe progrese anul asta, dar pot spune totusi ca a fost cel mai bun an din viata ei. Acolo unde am intervenit in forta (prin nutritie si suplimente), adica pe partea de sanatate si poate si cea cognitiva, progresele sunt evidente: Cati nu s-a imbolnavit atat de des, manaca sanatos, a luat bine in greutate, nu mai e hipotona, reactiile ei sunt ceva mai rapide. Pe partea unde am neglijat programul de recuperare (motricitate, limbaj), progresele sunt mici, dar exista. Cati da din cap ca DA si NU, de cele mai multe ori potrivit cu contextul, a reluat anumite gesturi, de genul “pa”, “bravo”, incearca sa fredoneze când aude melodiile ei preferate, este explicita cu privire la preferinte si dorinte, are initiativa, exploreaza cu curaj.

De patru ani, Cati face lumea din jurul ei mai buna! Ni se pare, pe zi ce trece, tot mai dulce, frumoasa si vesela.  Nu ne dorim de la ea si de la Dumnezeu decat sa cantam, cat mai multi ani de acum inainte,  Stea Logostea ca pe un cantec de leagan, nu ca pe o rugaciune…

4capsunica5

La multi ani, mica mea zana a capsunilor!!

39 Comments

  1. Irina H

    La multi ani! Va imbratisam cu drag! Irina si Maria

    • Multumim, Irina, va imbratisam si noi cu mare mare drag!

  2. La multi ani, Cati!
    O zana frumoasa si scumpa!

    • Multumim, Antoaneta!!! Pupici mari si mici!❤

  3. la multi ani binecuvintati!!!

    • Multumim, Anca, pupici frumosilor tai!

  4. Daniela Jerghiuta

    La multi Capsunica !!! Si mami de Capsunica ! Dumnezeu sa va implineasca dorintele !

    • Multumim din suflet, Daniela!

  5. La mulți și buni ani!

    • Multumim mult, Ioana!

  6. ligia

    la multi ani veseli, Capsunica draga!

    • Multumim din inima, Ligia!

  7. La multi ani Capsunica!!!

    Sa va bucurati multi ani de steluta luminoasa, aici pe pamant!

    • Multumim, PAula, multe imbratisari!

  8. Adina S

    La multi ani Capsunica frumoasa! Ca de obicei, mami te imbraca deosebit. Pupici

    • Multumim mult, Adina, Cati e o fetita binecuvatata- a fost o gaselnita costumasul asta, e de fapt un costum de serbare🙂

  9. Nistor Gabriela

    LA MULTI ANI!

    • Multumim tare mult, Gabriela!

  10. Alina&Sorin

    La multi ani, dulce Cati! Esti mereu in gandurile noastre! Va pupam!

    • Multumim din suflet, Alina si Sorin! Va pupam si noi!

  11. natyfilippus

    La multi ani capsunica dulce!

    • Va multumim si va imbratisam cu tot dragul!❤

  12. La multi ani sanatosi si frumosi draga Capsunica :*!!

    • Multumim, Rux, pupici mari si mici!❤

  13. La multi , multi ani frumusete mica !

    • Multumim din inima, Gabriela!

  14. popa roxana e

    La multi ani frumosi, linistiti si plini de raze de soare!!!

    • Multumim mult de tot, Roxana!

  15. La multi ani! Sa-ti traiasca ingerasul, sa fie sanatoasa, sa o ocroteasca Dumnezeu si sa aveti numai noroc si bucurii!🙂

    • Amin, Cristina, multumim de urarile frumoase!

  16. La multi ani, draga Cati! Sa fii sanatoasa si inconjurata de multa dragoste!
    Inainte sa scrii articolul despre motivul pentru care Cati are numele de alint “Capsunica” mi se parea ca i se potriveste perfect numele, dar nu stiam de ce am sentimentul asta. Acum privind chipul ei cu forma de capsunica mi-am dat seama de ce am simtit asta din primul moment.
    Imbratisari cu drag pentru sarbatorita!

    • Da, Raluca, si eu cred ca i se potriveste perfect si CAti chiar avea nevoie de un extra-nume, eu asa am simtit🙂

  17. andreea 28

    La multi ani!!

    • Multumim mult, Andreea!

  18. Sa fiti toti sanatosi! Pupici cu drag pentru Cati!
    Irina

    • Multumim Irina, ne e dor de voi! Cum esti? Am citit articolul de pe blogul tau, ma bucur asa de mult ca ai mai scris!❤ Pupici micutei A.!

  19. Gigi

    La multi ani pentru copilul handicapat!

    • Multumim. E un copil handicapat care are sens, scop si frumusete si care ne face foarte fericiti. E o intrebare pt toata lumea: pe cine ai facut fericit azi?

    • Camelia

      Dupa capul meu, transmiti urarea de “La multi ani” cuiva drag, o faci cu drag, o faci cu iubire sau mai bine nu o faci.
      Nu prea imi dau seama (sau ma pacalesc de una singura spunand acest lucru) de ce, pana cand stimabilul Gigi a ajuns la finalul articolului, a uitat numele adresantului acestei urari, dar stiu ca mi-a lasat un gust mai mult decat amar acest comentariu.
      Este absolut inutil sa bat obrazul, sa arat cu degetul sau sa dau lectii de conduita, prefer sa intreb, ca si mamica acestui ingeras, Cati, “Tu pe cine ai facut fericit azi?!?!?!”

Leave a Reply

