Genti cool pentru pitici de la Zambirici

Când am primit propunerea de a recenza doua produse din magazinul on line Zambirici, am ales ceea ce ni se pare noua mai de folos, si asta in urma experientei mele de mama de baiat.

Nu e un secret ca masinutele Cars au fost foarte indragite la noi acasa. De altfel, Cars a fost tema petrecerii lui S. la 4 ani! Si acum adora cartile si desenele cu aceste personaje. Se vede, nu?

3-18

Ei bine, m-am bucurat enorm sa gasesc o gentuta sport (vrem sa reîncepem in vacanta lectiile de badminton) cu personajele indragite de el. Si cine stie, poate ca si micul F. va avea aceeasi pasiune peste trei-patru ani…asa ca “personajele” care ii raman mici Baietelului de argint, vor trece cu usurinta la fratiorul lui.

geanta2

Imi place ca geanta e de mici dimensiuni, numai buna pentru un baietel de cinci-sase ani. Este usoara si are cureaua de umar reglabila, ca sa poata fi adaptata pe masura ce copilul se inalta. Noi o vom folosi probabil pentru echipamentul de sport, dar si pentru micul bagaj de luat la bunici in week end. Pentru baieteii care au de toate este o excelenta idee de cadou (S. a primit la un moment dat o geanta micuta de felul acesta si o pretuieste foarte mult). E bagajul lui, de care are grija, nu e doar o jucarie care ar putea sta uitata intr-un colt- un cadoul util si pentru copii, dar si din perspectiva parintilor.

geanta3

Un alt produs calitativ testat de noi e husa pentru iPad. Am ales-o si pe aceasta cu un personaj indragit de S. ( si aceasta mi se pare o idee excelenta de cadou, mai ales ca Spider Man prinde si la baietii mai mari ). Stiti care este parerea mea despre iPad. Este cea mai buna unealta de terapie pentru Cati, folositoare si pentru motricitatre fina (izolarea indexului), si pentru logopedie (exercitii cu foneme, flashcards), stimulare vizuala, dar si pentru motricitate grosiera, ca factor motivator, sau entertainment pe masina. Cu S. folosesc iPadul pentru citire, matematica, engleza, sau pur si simplu il las (rar) sa se joace jumatate de ora. Ei bine, fiind atat de pretios, noi trebuie sa protejam “unealta” noastra. Daca pentru Cati avem nevoie de o carcasa mai dura, S. nu agreeaza carcasa Fisher Price. Asadar, ar avea nevoie de o husa de protectie mai pe gustul lui. Acesta de fata e foarte potrivita, este suficient de finuta sa fie usor de transportat si suficient de intarita cat sa ofere protectia necesara tabletei.

geanta1

Si pentru fetite se gasesc o multime de genti, posetute, cutii pentru mancare sau huse cu personajele cele mai indragite la ora actuala: Elsa din Frozen, Violetta, Dora sau Plusica.

Am dat o raita prin magazin, chiar au de toate, eu m-am oprit pe pagina de Lego pentru S. si pe la triciclete pentru Cati.

Cei care doresc sa se aboneze la newsletter-ul magazinului primesc un voucher de 10 lei la prima comanda.

Mai e putin pana la 1 iunie. V-ati hotarat ce cadouri sa le faceti copiilor?

 

Leave a Reply

