10 idei pentru un baietel de 6 ani

In perioada aceasta, si imediat urmatoare, am pregatit pentru S. cateva lucruri care sa il tina ocupat si fericit, fara a fi nevoie sa apelam la tableta sau desene animate, si fara prea mare asistenta din partea unui adult. Acum, stiu ca baietii sunt diferiti, dar incercam sa ii umplem zilele (sau cateva ore) cu ceva ce poate face singur, pentru ca Baietelul de argint are doi parinti peste masura de epuizati 🙂. Sper sa va inspire lista noastra, la care voi adauga periodic cate ceva (unele jocuri sunt pregatite pentru saptamanile viitoare).

8. Jocul magnetic de tip Geomag

Desi hotarasem sa nu mai cumpar jucarii in urmatoarea perioada, nu m-am putut abtine, când am vazut in micul magazin second hand pe care il vizitez (recent, din ce in ce mai rar), un joc de tip Geomag. De când imi doream asa ceva pentru S.! Il admirasem pe blogurile din strainatate inca de când el era micut, si m-am tot invartit pe langa unul la un moment dat, dar pretul mi s-a parut totusi prea mare. De aceasta data am reusit sa gasesc un astfel de joc la mana a doua, cu multe piese, iar cu 50 de lei l-am luat pe acesta  si inca patru alte jocuri, pentru S. si Cati, si bineinteles, pentru F. când va creste mai mare.

magneti2

Va marturisesc ca m-am jucat si eu destul de mult in prima seara, mi se pare foarte relaxant:

magneti1

Am experimentat si cum se vad piesele transparente pe cutia luminoasa…o feerie, pe care nu am reusit sa o fotografiez cum se cuvine:

magneti3

Il recomand din toata inima pentru copii de la patru ani in sus, le va strani imaginatia, ii va invata primele notiuni de geometrie, si cu siguranta ii va tine ocupati (la noi a functionat). Pe langa cuburi si LEGO mi se pare unul dintre cele mai bune jocuri defamiliarizare cu matematica.

E un joc pe care poti sa il scoti si când vin copii in vizita, sa se joace impreuna fara sa se certe🙂 .

Spor la joaca!

3 Comments

  1. De mult îmi doresc și eu un geomag pentru G. Cred că i se apropie vremea cât de curând😀

  2. Sunt sigura ca baietelul tau, asa pasionat de mate cum il stiu, va adora jocul asta!

Trackbacks

  1. 10 idei pentru un baietel de 6 ani | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a Reply

