Cheile Bicazului

DSC07272Daca aveti drum in Neamt vara asta, trebuie neaparat sa treceti pe la Cheile Bicazului- este unul dintre cele mai spectaculoase locuri pe care eu le-am vazut in toata viata mea, si am umblat destul prin lume…

DSC07278

Saptamana trecuta am facut o mica excursie de cateva ore pana la Chei si la Lacul Rosu, si a fost splendid!

Lui S. i-a placut sa “escaladeze” stancile mici de langa sosea…

DSC07275

…mie sa dau iama la tarabele cu suveniruri (trebuie sa ma abtin de fiecare data sa nu depasesc bugetul, dar ador sa merg pe acolo):

 

Pe Lacul Rosu se poate merge cu barca; imi place foarte mult ca turistii pot citi acolo, pe un panou, legenda lacului, dar si explicatia stiintifica a formarii lui.

DSC07285

Exista restaurant, dar noi ne-am cumparat doar kurtos kalacs si a fost suficient. Peisajul, vedeti, e de vis, si eu am adunat numai amintiri placute ori de cate ori am trecut pe acolo…

Vacanta cu soare tuturor!

2 Comments

  1. Irina Maria

    Chiar ma gandeam zilele trecute ca mi-e dor de un nou post by you! Asa este, locurile merita atentia unei zile/dupa amieze si noi ar trebui sa ne simtim tare norocosi ca suntem atat de aproape de aceste locurile/peisaje.🙂

    • Ehhh…tare greu mai ajung la laptop sa mai scriu ceva, cu trei pitici solicitanti🙂 Eu ma bucur ori de cate ori ajung pe acolo, e magnific peisajul!

Leave a Reply

