Happy little things in July

De departe, cea mai mare mica bucurie din perspectiva de mamica este faptul ca am terminat impreuna cu S. setul My First Reading Library, despre care care va povesteam aici. Multumim inca o data, Micul Cititor! Engleza lui S. era extrem de sumara, avand in vedere faptul ca eu am facut cu el de foarte devreme, dar acum in sfarsit vad progrese in capacitatea lui de intelegere, pronuntie si vocabular.

50-5

Pentru aceasta performanta S a primit un premiu, un dar din partea unor prieteni dragi (multumim o tona!):

elicopter1

Simple remedii: nu am avut pana anul acesta probleme cu alergiile, dar de când s-a nascut bebelusul am avut doua episoade, pentru care am incercat mixturi mentolate, gel antialergic, chiar medicamente alopate, dar ce a functionat cel mai bine la mine pentru calmarea pruritului a fost un amestec simplu de ulei de cocos topit, in care am pus cateva picaturi de ulei de lavanda de la Young Living Essential Oils. Nu stiu daca un alt ulei esential de lavanda ar fi la fel de eficient, acestea sunt de o calitate superioara. Uleiul de cocos il foloseam de obicei de la Solaris, iar de curând am decis sa incerc si marca Rapunzel, pentru ca sunt multumita de laptele si pasta lor de cocos.

uelavnda

Un trandafir cu un păianjen verde pe el, o bijuterie a naturii…

DSC07532

Prieteni frumosi si buni pentru noi si pentru copii, oaspeti iubiti, un iulie luminos.

Bucurie si voua!

1 Comment

  1. Am cumpărat-o și noi! Un must have!

Leave a Reply

