O lectie despre istoria Angliei

Coincidenta sau nu, luna trecuta am primit mai multe daruri care ne-au condus spre o noua lectie despre Anglia, in special despre istoria ei.

Sunt niste materiale superbe, eu cred ca nu ar trebui sa lipseasca din casa/clasa nici unui profesor de engleza, pentru ca il ajuta si pe el sa concentreze si sa prezinte o materie frumoasa, dar cu extrem de multa informatie, si pe copii sa o retina.

Eu am scos aceste materiale când S. avea un musafir, un prieten drag din vecini in varsta de 12 ani. Cu ocazia asta mi-am dat seama ca se face ceva carte la scoala, totusi. E drept, prietenului nostru ii place istoria! Mi-a placut ca am avut efectiv cu cine sa vorbesc, a fost interesat de ce am vrut eu sa le prezint, si a stiut raspunsul la multe din intrebarile mele.

Despre ce materiale e vorba?

Fiind vorba despre Anglia, nu se puteau sa nu fie Usborne. Ancai de la In minunata lume a cartilor trebuie sa ii multmim pentru ele!

his7

Cartea See Inside The History of Britain este absolut superba.

his4

In intregime cartonata, cu ilustratii bogate si detaliate, realizata de o echipa care ii cuprinde pe Rob Lloyd Jones, Barry Ablett, Stephen Wright si expertul in istorie Anne Millard, cartea cuprinde peste 60 de ferestre de carton si nenumarate pasaje informative, scurte si concise.

his1

Textele informative sunt foarte bine gandite, puncteaza cele mai importante momente, începând cu istoria timpurie a invaziei Anglo-Saxone, si terminând cu perioada razboaielor mondiale. Este atinsa si perioada coloniala, iar cartea se sfarseste cu o enumerare de personaje celebre din istoria Angliei, de la exploratori, la sufragete, la asistente medicale faimoase si pana la Beatles.

his5

Sunt sigura ca depaseste varsta de 6 ani a baietelului meu, insa lui ii place sa urmareasca carti cu imagini detaliate, asa ca se famiriarizeaza, having fun, cu figurile regilor, reginelor, a scriitorilor importanti, cladirilor celebre, inventiilor din perioada industriala. Este o carte la care te poti intoarce chiar si student fiind, sunt sigura ca m-ar fi ajutat in sesiune🙂

Tot la examene, si ca sa inteleg mai bine istoria si civilizatia tarii a carei limba am studiat-o in facultate, mi-ar fi prins bine si aceste carduri despre regii si reginele Marii Britanii, pline de informatii fascinante. Pe S. il ajuta sa vizualizeze personajele pe care le-a intalnit in cartea mai sus mentionata.

his3

Kings and Queens acopera toate dinastiile, începând cu anul 600 si pana in zilele noastre.

Pe o parte gasim portretul regelui sau al reginei si dinastia din care face parte, iar pe cealalta fata informatii despre nasterea, încoronarea, moarte si lucrurile pentru care a fost faimoasa persoana respectiva, precum si cine i-a urmat la tron (iar in felul acesta le putem aranja in ordine chiar dupa ce au fost manevrate).

his2

Si pentru ca S. a primit si un joc super fain, London in a bag (multumim o tona!) nu m-am putut abtine sa nu il scot si sa ne amintim care este capitala Regatului Unit, cateva informatii generale despre Londra, si despre Big Ben.

his6

Pe Anca o gasiti si pe pagina Books for children, unde veti intalni tot soiul de carti in limba engleza, nu doar marca Usborne

.Happy learning!

Leave a Reply

