Progrese de bebelus la 5 luni

Luna aceasta ma simteam oarecum vinovata ca nu m-am tinut de programul de stimulare al bebelusului, dar apoi mi-am amintit ca…

…bebe a invatat sa se rostogoleasca in ambele directii;

…isi duce piciorusul la gura;

5luni

…i-am cumparat oglinda🙂 ;

DSC07639

…este expus la trei limbi: romana, engleza si putina rusa;

…gangureste frumos, face ca masina, incepe sa imi arate obiecte la cerere, de exemplu usa, e foarte alert si vioi;

…e leganat, plimbat si pus pe minge mai mult decat alti copii de varsta lui;

5luniblog

…e un bebe foarte solicitant, deci, vrând nevrând ii acordam mai multa atentie decat ne-am propus;

…are aproape 9 kilograme si e alaptat.

Deci, cat ma priveste pe mine, ma relaxez si ma bucur de el.

O zi plina de bucurie sa aveti si voi!

10 Comments

  1. violeta.argatu

    La multe si frumoase inainte!
    L-ai pus pe minge intentionat langa litere?:) Nici n-o sa-ti dai seama cand a invatat sa citeasca,ai sa vezi. Cred c-asa o sa fie si Maria. E fermecata de carti, litere si povesti🙂.

    • Multumim mult, Violeta, nu prea am timp sa ii citesc la F., sa vedem daca reusim dupa ce incepe S. scoala…

  2. DanielaG

    La multe luni sanatoase si fericite inainte!! Si la multe, multe progrese de genul asta! Intrebare: de unde ai cumparat literele lipite pe perete? M-ar interesa si pe mine pentru picii mei🙂
    Pupicei si lui Cati :* si multa sanatate!

  3. Roxana Mihaela

    Bună!
    Felicitări pentru bebeluș.Foarte frumușel, vioi și mâncăcios aș zice. Seamănă foarte bine intre ei cei trei copii ai tăi!
    La mulți ani și sănătate celor 3 comori ale tale!

    • Multumim din suflet, Roxana! Mie mi se pare ca sutn diferiti, dar cu siguranta au un aer de familie🙂 Multa sanatate si voua!

  4. Esti o mama minunata si o femeie puternica! Copiii tai sunt minunati!

    • Multumesc, si sunt sigura ca reciproca e valabila!❤

  5. Nu am mai intrat tare de mult lla tine. Vad ca ai un bebe tare dragut si simpatic, sa iti traiasca. Sunt convinsa ca nu e chiar floare la ureche cu trei copii, dar Dumnezeu iti da putere! Te admir!

    • Multumim❤ Pupici mari si mici!

Leave a Reply

