Scaunul Maximo de la Moll

Vreau sa va povestesc despre ceea ce pentru noi este, probabil, cea mai mare investitie in materie de mobila pentru baietii nostri.

Dar sa incep cu începutul…

In martie,  Baietelul de argint a insistat sa faca un dus in miezul zilei, iar când a iesit din baie sotul a observat o asimetrie a corpului sau. Un sold era mai proeminent decat celalalt. Chiar atunci trebuia sa vina kinetoterapeuta lui Cati, sa il examineze un pic pe F., si am rugat-o sa se uite si la S. Ni s-a parut ca si un umar e ceva mai sus, si ca pozitia spatelui e oarecum descentrata, dar nu era evidenta o scolioza. Acest lucru a fost confirmat si de ortopedul pediatru la care l-am dus ulterior pe S. Nu este scolioza, totul este in regula deocamdata, asimetria soldurilor este data de o ingrasare asimetrica, iar de asta este responsabila, in mare parte, pozitia in care el sta pe podea când face LEGO. Imi amintesc de o buna prietena din copilarie, care avea un inceput de cifoza si careia i se amintea in permanenta de catre parinti (si chiar si de prieteni) sa indrepte spatele. Un astfel de scaun ar fi scutit-o de multa cicaleala.

S, incepe scoala la toamna si m-am gandit ca va petrece multe ore la birou de acum incolo. Ideal ar fi sa aiba un scaun bun la scoala, dar asa ceva nu e posibil. Scaunul de acasa ar putea sa il obisnuiasca, insa, sa pastreze o pozitie buna si la scoala.  Eu am optat pentru un scaun Moll, despre care am citit recenzii bune si am avut first hand recomandarea unei prietene, foarte pretentioasa când e vorba de a proteja coloana copilului sau. Din aceste motive care privesc sanatatea, precum si situatia ingrijoratoare a spatelui lui S., am ales sa investim in acest scaun poate mai mult decat am investit in oricare alta piesa de mobilier de-a copiilor.

scaun4

Iata cateva caracteristici ale scaunului, cum sunt ele prezentate in catalog:

Doar scaunul Maximo de la Moll: începe mic și apoi trec ani buni în care crește împreună cu utilizatorul său.

  •     Suport optim pentru zona lombară datorită spătarului oscilant
  •     Formă ergonomică
  •     Tapiserie care se poate spăla sau înlocui la nevoie
  •     Solid și sigur, Maximo suportă o greutate de până la 80 kg
  •     Potrivit pentru înălțimi de aprox. 110-195 cm

Dimensiuni 68×68 cm

 

scaun3

Din septembrie, tot ceea ce tine de scoala (carti, caiete, rechizite), precum si seturile de Lego sau alte jocuri asemanatoare, vor migra in biroul de la parter, unde este si scaunul, iar S. se va desfasura doar acolo. Este bine pentru el asa, dar si mai sigur pentru fratii mai mici care baga totul in gura si incep sa exploreze din ce in ce mai mult.

scaun2

S. si-a dorit husa albastra, insa exista o intreaga paleta de culori, uni sau cu imprimeu.  Este foarte trainic si se vede calitatea germana. Rotile pot fi inlocuite, pentru un pret suplimentar, cu picioare fixe.

scaun1

Scaunul ajuta, intr-adevar, la mentinerea spatelui drept, si va spun sincer ca il invidiez pe S., mi-as dori si eu un birou cu un scaun ergonomic, mai ales ca mie coloana imi face multe probleme.

Acest articol a fost scris benevol, nu este publicitate platita. Sunt doar foarte multumita de produsul achizitionat.

8 Comments

  1. lumi

    Oh….foarte mult costa. Oare merita cu adevarat baniiacestia? Fetita mea afost diagnosticata cu cifoza insa nu stiu ce sazic…..aproape 500 euro unscaun !!!!!

    • Este, intr-adevar, foarte mult, de aceea alegerea e a fiecaruia. Eu am ales sa dau pe scaunul acesta cat pe toata mobila din camera lui, pentru ca am socotit ca e important. Bineinteles, e o achizitie mare si trebuie gandita foarte bine.

  2. Pentru asimetria soldurilor este foarte indicata o trotineta. Sa vorbesti cu un kinetoterapeut, o sa-ti explice mai bine cum poate ajuta trotineta.

  3. aici nu se discuta de scaune ci au trimis direct la sport. sa stea cat mai putin pe scaun. Inotul, gimnastica, mersul pe jos , fotbal cu prietenii sunt cateva sporturi f, ieftine amintite la fiecare control de pediatru.

    • Si noua ni s-a recomandat inot, vara asta nu am reusit sa il ducem, dar scaunul eu l-am vrut, nu a fost recomandat de dr.

  4. violeta.argatu

    si acum? S. nu se mai joaca pe jos? cum faceti cu lego? a redescoperit si Ioan placerea pt lego si tocmai mi-am amintit de ceea ce citisem la tine zilele trecute. El are vreo 7 kg de piese si musai tre imprastiate toate😀😀. Ma gandeam sa-l pun la birou dar e neincapator pt treaba asta. M-am gandit apoi la masuta aia albastra pt nisip pe care o aveti si voi dar nu se potriveste…vreo sugestie,ceva? multumesc!

    • Inca nu l-am mutat jos, nu am avut timp sa fac schimbarile necesare, cei mici sunt bolnavi si sunt coplesita. Curatenia obisnuita e idealul meu acum, daca reusesc sa gasesc ajutor, il mut in birou.

  5. violeta.argatu

    si al meu la fel. simt ca pierd tot mai mult teren. sper sa raman cu mintea intreaga…..Recuperare usoara si grabnica! Doamne ajuta!

Leave a Reply

