Cati, 4 ani si 4 luni

Luna aceasta a fost pentru Cati un pic mai solicitanta: a avut doua episoade de boala (o viroza foarte urata, eu suspectez ca a fost rubeola, si ceva dereglare digestiva), si multi musafiri…ceea ce pentru ea inseamna bucurie, dar si mai mult timp liber si nelucrat.

catipepene2

A trecut ca o campioana prin cele doua saptamani de boala, mereu ma uimeste cu capacitatea ei de a infrunta cu un zambet orice neplacere, cu rabdarea si dulceata ei in astfel de momente. Din nou am fost recunosctoare pentru amestecul de ulei de cocos si levantica, care a ajutat-o enorm la vindecarea pielii.

442

Cati are un dar extraordinar:  niciodata nu l-am vazut pe taticul ei mai tandru, dar si mai adorat, ca atunci când e cu ea in brate. Iar eu, fata de baieti, imi pierd rabdarea deseori, dar ea reuseste sa scoata la iveala din  mine o blandete si o energie ce le credeam epuizate. Daca ar fi sa va ganditi o clipa la persoana care scoate ce e mai bun din voi, ati intelege cat e de pretuita Ecaterina.

44

 

Am avut evaluarea NACD si începem un nou program. Cu S. in clasa pregatitoare si bebelusul F. care e foarte solicitant, trebuie sa ma organizez foarte bine sa lucrez si cu ea, asa ca apreciez rugaciunile si gândurile bune!

4 Comments

  1. o imbratisare calda de la mine, eu zic mereu ca Dumnezeu ne da momente dificile dar si putere sa trecem peste, solutia e in noi.

    • Multumim mult, întoarcem imbratisarile❤

  2. Niconor

    Multa sanatate Capsunicii, precum si parintilor si fratiorilor ei! Cati are o lumina deosebita in ochisori, o adiere in priviri care ii dau un aer regal, de printesa care are toata lumea la picioare.
    Raluca, te descurci de minune, sa-ti dea Dumnezeu putere si rabdare sa duci la indeplinire tot ce iti propui! Va imbratisam si ne rugam pentru voi!

    • Multumim din sufllet, Nico, si multumesc inca o data pentru poza cu papusa, asa imi place, ma uit des la ea🙂

Leave a Reply

