Cum se mai joaca un baietel de sase ani…

Baietelul de argint se uita la desene aproape in fiecare zi, dar sa se joace pe tableta ajunge foarte rar, iar asta mi se pare o cheste excelenta!

El profita de toti musafirii si ii transforma in pacienti, ba chiar, cu spitalul de la noi de casa din ultimele saptamani, si-a imbogatit instrumentarul de doctor si “scenariile”.

“De-a doctorul” ramane pretend play-ul preferat.

Când e singur, insa, tot la jocurile de tip LEGO se intoarce.

santierlego

Creaza constructii care mie mi se par fascinante, si cum acesta este un blog-jurnal, punem drept amintire intre filele sale si hotelul cu trei etaje, pe langa care a construit un adevarat santier, cu omuleti, masini de transport si altele:

santierlego2

Pe mine ma intrece si la imaginatie, si la indemanare in acest joc.

Uneori, joaca preferata se muta in curte, unde uneltele adevarate devin cele mai ravnite jucarii. Curtea din spate este lasata in paragina intentionat, pentru ca S. nu s-a plictisit inca sa faca acolo beton, sa ingroape tevi, sa faca el diverse planuri de santier, sa sune la telefon imaginari soferi de excavator si altele de felul acesta. Si, da, bate cuie si manuieste lopata, tarnacopul, harletul si mistria mai bine decat mine.🙂

santier

Way to go, Baietel de argint!

7 Comments

  1. Andreea 28

    Ce frumos!! Imi place si mie sa-i las pe copiii mei, de varsta scolara sa se joace in curte, care nu are gazon, dar are iarba, are papadii, patlagina si unde copiii pot sapa gropi pentru simpla distractie sau capcane pentru urechelnite, nisip pe care il pot uda in voie, – si pe care l-au si gustat cand erau mai mici, ne trantim in frunze…si cate si mai cate…curtea nu arata ca-n filme( din contra..e plina cu de toate)…dar distractia e asigurata!!!

    • Mediul ideal pentru un copil, asa cred si eu! Acolo unde gradinile sunt aranjate, copilul nu mai are parte de distractia asta, Imi amintesc de vara trecuta, cand un baietel de vreo 11 ani din vecini a venit pe la noi. S. sapa o groapa, A luat baiatul lopata si a sapat o groapa mare in curte…si asa a spus ca s-a mai distrat!!! S. zicea ca va da de petrol🙂

  2. violeta.argatu

    Cam asa e si la 7ani si 7 luni si doua saptamani🙂.

    • Cred ca da! VA pupam!❤

  3. lego e si la noi in actiune desi, de o vreme , tot cere telefonul sa se joace pe el. iar cum eu nu i l dau iese taraboi🙂. dar macar e timp frumos si iese afara in parc la joaca.

    • Vavaly, trebuie sa cautati o familie fara curtea aranjata, iti garantez ca va uita de telefon🙂 S. foarte rar cere tableta, de telefon nu stie.

      • avem curte la parintii mei si cand se duce acolo uita de toate butoanele si electronicele. are o gramada de treaba, de mesterit cu tata, de jucat cu pisicile, de udat gradina si cate altele. problemele sunt cand vremea e urata si de stat in casa, iar cum eu nu prea mai am disponibilitate, energie si mobilitate pentru toate cate le faceam e greu de umplut timpul unui copil mereu in cautare de altceva. dar am vazut ca de o vreme a redescoperit jucariile, jocurile si asta ma bucura.

Leave a Reply

