Happy little things in September: Cosmetice Limar

Pe 14 septembrie a inceput scoala cu muuuulte emotii din partea mea, cu miscari de trupe ca sa pot fi prezenta alaturi de Baietelul de argint in prima lui zi de scolar. Pe 16 septembrie Cati a avut parte de o operatie de urgenta la ureche, despre care povesteam pe larg in articolul trecut; asta dupa saptamani intregi de injectii cu antibiotice si dese vizite la spital. Pe 18 septembrie i-am facut celui mic vaccinul, care se decalase de la 4 la 6 luni, tot din motive de sanatate.

Dupa cum vedeti, o saptamana incarcata de emotii, si nu toate pozitive.

Asadar, când am fost provocata sa testez produse cosmetice Limar, a fost a happy little thing pentru mine. Unul din acele lucruri care iti face viata mai frumoasa. Am socotit ca e o ocazie buna sa fac ceva pentru sotul meu. El e cel care a dus in mare parte greul acestei saptamani.

M-am gandit ca, dupa atata stres, condus incolo si-ncoace,  i-ar prinde bine un masaj, mai ales ca produsele sunt fara parabeni, alergenici, SLES si SLS, fiind pe baza de extracte naturale, fabricate in Italia . Nu prea avem timp sa ne rasfatam in felul acesta, dar in lumina aniversarii zilei lui de nastere a primit cadoul care imi trecuse prin minte :)

Pentru asta am folosit Crema de corp hidratanta Io Idrato. Este o crema fluida, cu un miros placut, dulce, imbogatita cu unt de Shea si sericina, pentru pielea normala si uscata. Nu cred ca poate fi folosit ca si crema de fata, ci doar ca si crema de corp.

cosmetic3

Noua ne-a placut mult, atat de mult incat i-am facut si Baietelului de argint un masaj dupa o zi de scoala, prilej cu care am reusit sa “scot” de la el mai multe amanunte despre cum e viata de scolar, fiindca e tare scump la vorba in privinta asta.

Mie imi place tare de tot, asa ca al meu va fi de acum incolo…bine, poate vom repeta experienta cu baietii si pe viitor.

De departe, produsul meu favorit este cel pentru bebelusi: Baby Cocole, un gel de baie hidratant, cu principii pure, naturale si extras din flori de lotus.

cosmetic2

Copiii mei nu sunt alergici in general, asa ca am folosit de-a lungul timpului produse si mai scumpe si mai ieftine, fie organice, fie nu. In felul acesta am putut face comparatia. Se simte  clar ca acest gel de dus contine ingrediente naturale, fiind fara coloranti si fara substante tensio-active.

Biata Cati, din cauza operatiei, a trebuit sa sara mai mult zile peste spalarea parului. Dar când am folosit Baby Cocole, am observat ca a fost mult mai usor de clatit din par decat alte sampoane pentru bebelusi, parul s-a descurcat mai repede iar buclele s-au asezat frumos, pe când in alte dati arata dupa baie ca un mic Einstein. Dupa doua zile buclele arata la fel de frumoase si matasoase, iar baietelul mai mare a declarat ca ea are cel mai frumos par din lume, auriu si carliontat. Sunt perfect de acord cu el.

Bineinteles ca si bebelusul F. a avut parte de acelasi rasfat cu Baby Cocole.

Al treilea produs pe care am apucat sa il testez mai putin, dar care mi s-a parut foarte util de avut in geanta, este Cariex, un spray oral cu bicarbonat impotriva cariilor. Este un spray -medicament, nu odorizant, eu nu am simtit sa contina vreun ulei volatil care sa schimbe mirosul bucal.

cosmetic1

E un flacon mic de 15 ml, numai bun de purtat in geanta si de folosit dupa masa, atunci când nu aveti cum sa va spalati pe dinti sau sa folositi ata dentara. Iata descrierea lui pe site:

CARIEX, inovativul spray dentar, are proprietatea să se fixeze pe mucoasa bucală și să lase în mod gradual principiile sale active (sodiu, bicarbonat, xilitol), susținând capacitatea tampon salivară, evitând în acest fel scăderea PH-ului în zona acidă.

 Este cunoscut că acțiunea tampon a salivei joaca un rol fundamental în demineralizarea țesuturilor dentare, demonstrând o corelație invers proporțională cu indicele predominant al cariei și cu gravitatea fenomenelor de eroziune dentară.

Mie mi s-a parut foarte util, pentru ca noi, ca si parinti, avem tendinta sa ne neglijam sanatatea, si daca printr-un mic gest, o pulverizare rapida, putem preveni aparitia cariilor, cred ca trebuie sa facem acest gest.

Imi plac foarte mult produsele lor inovative pentru igiena bucala, mi s-a parut interesanta proteza pentru bruxism si dispozitivul contra sforaitului.

Sper sa aveti si voi aceeasi experienta pozitiva cu produsele Limar,  ca si familia noastra.

2 Comments

  1. Adina Scintei

    Multumesc Raluca pentru articol si produsele prezentate! Chiar ma intereseaza acel spray si e bine de stiut ce noutati mai apar. Imi poti spune si alte ingrediente pe care le contine spray-ul, te rog? Pe site nu am vazut sa scrie. Multa sanatate copilasilor tai!

  2. Adina, astea sunt:
    Apa purificata, glicerina, xilitol, bicarbonatvdevsodiu, glicol butilenic, aroma (nu stiu de care, ca nu am simtit nimic)
    Sodiu lauril sarcosinat, sodiu lauronat, tetra sodiu EDTA, sodiu hidroxid. Sper sa iti fie de folos!

Leave a Reply

