Cadouri pentru Craciun: Valery Soaps

sapun5

Cum va promiteam la inceputul lunii, vreau sa va povestesc despre sursele mele de cadouri pentru Craciun de anul acesta. O mare parte dintre ele au si fost cumparate, asa ca vi le pot arata cu fotografiile mele. Acolo unde pozele facute de mine nu pun produsele in valoare in totalitate, am sa folosesc si pozele creatorilor.

Valery Soap

Pe Valeria am descoperit-o prin intermediul Cocăi si al Cameliei. Din acele momente mi-am dorit ca pe lista mea de Craciun sa se afle sapunurile ei.

sapun2

De indata ce am deschis cutia cu sapunuri, m-au cucerit mirosurile dementiale! Sunt potrivit de intense, naturale, foarte placute (pentru ca toate ingredientele sunt naturale, iar produsele sunt bio). Eu una nu suport mirosuri prea puternice, dar sapunurile acestea sunt minunate. Baietelul de argint, care toata viata lui a fost sensibil din punct de vedere olfactiv (el, ca obiect de atasament, a avut o lumanare cu aroma de scortisoara) s-a indragostit de aceste sapunuri ca de niste jucarii. L-am lasat sa isi opreasca preferatul (Provence, cu aroma de lavanda), iar pe cel pentru copii il vom folosi de indata ce se termina ceea ce folosim noi acum. E irezistibila tentatia de a le incerca pe toate odata, dar vreau sa fiu cumpatata si sa nu le risipesc. Pana una alta, ne vor parfuma dulapurile de haine🙂 .

sapun3

Multe dintre sapunurile Valeriei nu sunt doar cosmetice, ci si terapeutice. Citind despre experienta Cameliei, veti vedea ca au fost foarte eficiente pentru dermatita atopica a fetitei sale.

Eu am inceput sa folosesc crema cu manjishta . E fantastica si ii prieste foarte bine tenului meu. De altfel, de la crema aceasta am inceput o adevarata redescoperire a feminitatii mele, si voi povesti mai multe despre asta.

sapun4

Sapunurile Valeriei sunt delicioase si ca aspect, iar ea le trimite si foarte frumos ambalate, gata pentru a fi puse sub brad.

sapun6

Eu abia astept sa fac niste copii si niste prieteni fericiti cu ele.

sapun1

Valeria are pe pagina ei de Facebook un concurs care se va termina pe 15 noiembrie, cu un premiu foarte atractiv- un voucher de 50 de lei! Va invit cu drag sa participati!

6 Comments

  1. Draga Raluca ma bucur din sufet ca va plac produsele mele sa le folositi cu drag.

    • Valeria, plac e putin spus, suntem deja indragostiti🙂

  2. Viorica L

    multumim de frumoasele cuvinte despre aceste sapunuri. si eu mi-am facut o lista cu ce vreau sa iau de la ea.

    • Sper sa fii la fel de incantata ca si mine, Viorica!❤

  3. Noi folosim de mai bine de 2 ani sapunuri si cosmetice Valery Soap, am folosit aproapte toate produsele din gama si suntem extrem de multumiti, produsele sunt de o calitate exceptionala si nou ne-au facut mult bine, ne-au ajutat sa tratam diferite probleme ale pielii, ii suntem recunoscatori Valeriei pentru tot ceea ce face pentru a ne oferi noua produse, sanatoase, naturale, fara efecte adverse, de folosinta indelungata, numai din ingrediente naturale, le recomad, folositi-le cu incredere si veti vedea ca rezultatele apar inca de la primele utilizari❤

    • Elisa, sunt convinsa de asta, si noi le vom folosi cu incredere (pe cele pe care nu le-am inceput deja). Isi asteapta frumos randul sa le testam si sa ne bucuram de ele.

Leave a Reply

