Ajutoare pentru lectiile de anatomie

Stiindu-ne pasionati de anatomie, mai multe prietene ne-au intrebat ce materiale folosim,  in afara de carti.

Pe internet exista o multime de jocuri si de fise de printat ce se pot face acasa, dar noi nu mai avem de multa vreme imprimanta functionala si nici timp pentru lectii elaborate.

corp

De aceea, folosim ce am strans de-a lungul timpului:

  • macheta corpului omenesc de la Noriel, pe care S. a primit-o de Craciun acum trei ani.
  • seturile din Bazele stiintei (noi avem ohiul, dintii si creierul), pe care fie le-am primit cadou, fie le-am cumparat cu preturi foarte mici (10 lei) direct din magazine, nu on line. Am pus link-uri spre lectiile noastre despre aceste teme.
  • exista acum o revista care emite periodic parti dintr-un schelet. Bunica materna vrea sa mentina aprinsa dragostea lui S. pentru anatomie, doar-doar va reveni la optiunea de doctor pentru viitoarea lui cariera, in comparatie cu cea de muncitor-pilot de elicopter-pompier-astronaut-profesor de desen-etc. Eu ii las in pace pe amandoi, pentru ca ea se iluzioneaza ca poate influenta ceva, iar S. s-a ales cu un craniu pe cinste🙂. Nu doar scheletul e interesant, dar fiecare numar al revistei este, de asemenea, foarte instructiv. Mie mi se pare foarte scump si nu stiu daca vom putea face efortul colectiv de a cumpara toate numerele.

Avem si carti multe pe tema asta, iar pe langa ele ne-au mai trecut prin mana si altele, imprumutate sau pe care le-am daruit. De departe, favorita lui S. ramane cea de la Litera, cu bobarnacii care exploreaza corpul uman.

Nu stiu daca seturile noastre se mai gasesc in magazine. Cert este ca, daca va pasioneaza subiectul, puteti avea antenele setate sa urmariti astfel de material educative, pentru ca sunt sigura ca vor aparea pe rafturile de jucarii din on si off line.

Eu il las pur si simplu pe S. sa se joace cu ele, sa le exploreze, si din cand in cand citim cate ceva despre vreun sistem al corpului sau altul.

Spor si voua la joaca si la invatat!

 

4 Comments

  1. Din păcate nu mai sunt în stoc la Noriel😦. Și noi avem un corp uman similar, pentru tot de la Noriel nu l-am găsit!

  2. Multumesc! Anul viitor cred ca vom incerca voi incerca un pic sa vedem ce parere are…

  3. Va recomand si lectiile de anatomie, 3-part cards:
    http://www.edituragama.ro/montessori/lectii-montessori.html

    • Sunt absolut superbe, Diana!! Au ajuns pe wish-lista noastra pentru ocazii speciale🙂

Leave a Reply

