Happy little things in November

Ei bine, Noiembrie a adus schimbari mari in casa noastra.

Va povesteam la inceputul anului ca, daca ar fi sa descriu esenta acestui an intr-un singur cuvant, asa cum il sper si imaginez eu, acesta ar fi BUCURIE.

Sfarsitul anului (sau mai bine zis luna aceasta a unsprezecea), ne-a adus un nou motiv de bucurie, pe Allegria:

allegria

E adorabila, o dulce si o scumpa si foarte inteligenta si afectuoasa…dar, trebuie sa recunosc, si mult de munca. Am cumparat-o intr-un impuls, desi de multa vreme spuneam ca ne dorim un Labrador pentru Cati, sa fie prietenul baietilor si cainele ei de terapie. Nu cred ca am stat sa socotim exact ce inseamna un caine in casa. Cu bune, cu grele, acum face parte din familie.

Bebelusul de bucurie se ridica in picioare!

 

Literalmente, se catara peste tot, foloseste orice ca punct de sprijin, de la perete, jucarii, picioarele noastre, pana la a se catara pe spalier. O fi motiv de bucurie? Desigur! Dar si mare bataie de cap…nu ca inainte ar fi fost el o bataie mai mica de cap 🙂

Baietelul de argint mi-a spalat geamurile ieri, iar azi am avut un timp minunat impreuna, desenand. Nu, nu l-am pus eu la treaba, mai face si din proprie initiativa din cand in cand. Surpiza e ca o face destul de bine!

Cati este, ca de obicei, our little Miss Sunshine, dar ea are mare nevoie de rugaciune, a slabit ingrozitor in ultima perioada.

Acestea sunt little si happy.

Restul lui noiembrie a fost umbrit de mortile de la Bucuresti si Paris, si mai ales, in inima mea, de moartea micutei Delia, pe care o iubeam din povesti si poze, si care, cu mica ei viata, a lasat o urma mare in sufletul meu. Alearga si canta si zboara, iubita mica…acum poti!

7 Comments

  1. Connie_Sara

    Va iubim, ne e tare dor de voi! ❤

    • Si noua de voi, Connie! Ne gandim mereu cu drag la voi!

  2. Sunteti minunati :*!!! Multa bucurie sa va aduca Bucuria :D!!

    • Multumim o tona, Rux!! ❤

  3. violeta.argatu

    Ei… Viata tre sa mearga inainte, cu bune si rele 🙂

    F. e grozav cu dintisorii lui :). Noi inca suntem pe zero :))

    Cati o sa fie bine, Allegria o sa aiba grija de ea 🙂

    S. e un campion, iar voi, parinti de campioni 🙂

  4. Daniela

    Draga Raluca e minunat bebelusul de bucurie Dumnezeu sa va dea sanatate ! nu este copil mai frumos ca el.Capsunica o mare luptatoare totul va fi bine.

    • Multumim din suflet, Daniela, te imbratisam cu mult drag si noi pe tine, si multa sanatate si voua, e cea mai importanta!

Leave a comment