Lectia de desen

Cotrobaind ieri prin biblioteca, S. a dat peste un kit de desen de la Antic Ex Libris (am cumparat unul vara trecuta, pe care l-am daruit unei fetite dragi. Insa atat de mult ne-a placut incat l-am recumparat pentru noi; multumim, Lumi, pentru ajutor!).

Kit-ul contine un caiet cu instructiuni despre desenul in creion, un caiet de desen cu hartie speciala si 6 creioane cu diferite tipuri de mina). Pretul, cand l-am luat noi, a fost de 30 de lei, si merita toti banii! Pe site nu l-am mai vazut, dar am vazut alte carti asemanatoare, care te invata cum sa desenezi.

draw3

Cu putina insistenta din partea mea (pentru ca lui S. initial toate lucrurile noi i se par dificile), am inceput sa desenam amandoi.

Ghidul este mult prea complicat pentru varsta lui S., dar chiar si asa, cu ajutorul instructiunilor a reusit sa realizeze niste desene foarte complicate fata de ceea ce desena el pana acum.

O masina, a mea si a lui, o vioara:

draw2

Un chip de tanar de rasa africana (al meu arata caucazian, iar S. a facut o compilatie intre tot ce stia el despre rasa africana si  imaginile tribale🙂. Chiar si asa, cred ca e cea mai complexa faţă desenata de el vreodata):

draw1

Eu m-am distrat desenand un cal care chiar semana a cal (desi S. mi-a spus ca seaman mai degraba cu o capra). Am incercat sa il invat sa respecte proportiile, sa hasureze, sa exploreze diverse tipuri de mina de creion si sa observe diferentele intre ele.

All in all, a fost una dintre cele mai placate activitati din ultima vreme, iar S. a ales sa povesteasca despre asta la scoala la “ora de noutati”.

Daca mai gasiti kit-ul in magazine, va confirm ca e un cadou foarte frumos de oferit de Craciun copiilor intre 7-99 de ani, cu conditia sa fie cat de cat interesate de desen.

2 Comments

  1. Violeta.argatu

    SsAvem si noi ceva asemanator. Din cand in cand o mai scoatem din.biblioteca, e greuta pt etapa la care se afla ioan acum.

    Din postarea ta cel mai mult mi-a placut caietul. O sa cumpar si eu unul si o sa desenez cu ei in acelasi timp., Ana e reticenta la nou…
    Noi folosim coli in general.-eu desenez pe una,ea pe una,sau eu intr-un colt ea peste tot :))
    Alaltaieri seara am colorat cu Ana pe aceeasi pag -atat cat m-a lasat Maria :)) si tare mult i-a placut.

    • Da, sa stii, lui S. I-a placut foarte mult sa desenam in tandem. Sunt sigura ca si Anei, dar mai ales Mariei🙂 Pupici din partea noastra!❤

Leave a Reply

