Cadoul de Craciun pentru mama mea

Ca  sa il parafrazez pe Tolstoi, fiecare femeie e eleganta in felul ei…

Daca pentru unele sunt importante hainele, pe altele le face sa se simta “doamne” o manichiura perfecta, pentru mine conteaza fardurile. Pentru mama mea insa, acel ceva inseamna parfumuri, esarfe si genti.

Imi amintesc de mirosul de piele de la marochinarie care umplea casa de ziua ei, pentru ca tatal meu ii facea cadou o geanta frumoasa, pe vremea cand nu reuseai sa gasesti pe toate drumurile asa ceva. Esarfele de matase atat de moi, aduse dintr-un colt indepartat si rece de URSS, imi mangaiau pielea, iar sticluta de parfum bun trebuia sa dureze o vesnicie. Chestiile astea o defineau pe ea ca femeie, mai mult decat hainele sofisticate  sau vizitele la salonul de infrumusetare.

In lumina acestor nostalgii din copilarie, am ales pentru ea, anul acesta, un cadou de la Chicbags. I se potriveste foarte bine, sper sa ii placa la fel de mult cum imi place mie.

chicbags1

De altfel, cand a sosit geanta ieri si am scos-o din punga ei protectoare, Baietelul de argint a intrebat “Pentru cine e geanta asta asa de frumoasa? Pentru bunica?” . Cand i-am confirmat a dat aprobator din cap, pentru ca bunica e in topul preferintelor lui zilele astea, i-a cumparat ce isi dorea el de Craciun🙂

Mama mea inca nu a apucat sa isi vada geanta, dar a vazut-o prietena mea Ada, care si-a petrecut adolescent si tineretea in Rusia, acolo unde eleganta e ridicata la rang de profesionalism.

Am rugat-o sa scoata geanta din punga de protectie, si primul lucru pe care l-a spus a fost: “Why, Raluca, this is beautiful!!”

Mi-a spus ca ii place modelul alb si negru si detaliul auriu de pe margine. Tortile mari sunt utile pentru ca ea ar purta-o chiar asa, pe umar sau pe brat, dar eu ma bucur ca in interior exista si o curea mai lunga de atarnat pe umar, caci mama mea prefera sa poarte gentile asa. Ada a fost incantata de interiorul incapator, satinat. Exista trei compartimente (doua mai mari, unul cu buzunar cu fermoar, unul cu buzunar pentru cellular si card, si unul mai mic, pe mijloc, cu fermoar). Faptul ca e o geanta cu structura tare i-a placut mult Adei, iar ea este cunoscatoare si pretentioasa, eu nici nu m-as fi gandit la acest amanunt. Pielea ecologica este de buna calitate si are un luciu discret, frumos, chiar daca geanta e mai degraba mata. Finisajele sunt bine lucrate.

chicbags2

Imaginea urmatoare este facuta de mine si nu i-am scos elementele de protectie, pentru ca vreau sa ii las mamei aceasta bucurie. Din pacate, nu am mai vazut-o pe stoc.

chicbags3

Geanta este designed and registered in UK, deci e de o eleganta mai simpla si mai sobra, potrivita stilului clasic, serios, al mamei mele, care prefera combinatia alb-negru si in vestimentatie.

Ca pret mi s-a parut mai mult decat accesibila, sub 150 de lei, iar uneori trebuie sa urmariti, ca sunt si reduceri. Daca ar fi fost sa aleg o geanta pentru mine, as fi ales-o pe aceasta.  In magazin exista si incaltaminte, genti si accesorii din piele naturala.

Voua ce model va place cel mai mult?

5 Comments

  1. E superba geanta! Sa o foloseasca sanatoasa!
    Mie imi place aceasta: http://www.chicbags.ro/produs/1288-geanta-casual-cu-fermoare-burgundy

    • Multe sunt foarte frumoase, greu am ales si eu o favorite.

  2. E superbă geanta aleasă de tine!

    • Multumim, si mie mi-a placut mult!

  3. frumos cadou!
    Sarbatori fericite si un an nou mai bun!

Leave a Reply

