Bradut din fetru

Va povestesc tot despre un cadou de Craciun, insa de data asta despre un cadou pe care l-am primit noi si care mi se pare extraordinar de dragut! Multumim din suflet Lizi, A. si G.!

brad1

Anul acesta nu am avut prea mult  timp sa fac crafts impreuna cu copiii, dar tare imi placeau activitatile bebelusilor cu bradutul din fetru pe care le vedeam pe Facebook. De mesterit unul, nici pomeneala de timp, sau chiar de pricepere.

Anul acesta bradul este impodobit la parter, departe de bebelusul F. care se catara peste tot si trage de orice. Fiind acolo, nu prea au cum sa se bucure copiii cei mici de brad foarte mult timp.

Asa ca entuziasmul meu, cand l-am vazut pe cel primit cadou, a fost dublu. El e facut de doamna care are pagina de Facebook Bucurii pentru copii, care nici nu stie ca scriu acest articol, deci sper sa fie o surpriza faina si pentru ea.

Descrierea bradutului este aceasta:

Bradut si decoratiuni din fetru, hand made.
Bradutul se poate lipi de perete cu usurinta cu banda dublu adeziva iar decoratiunile se prind de bradut cu arici.
Dimensiuni aprox. bradut 100cm x 60 cm, 15 decoratiuni (5 globulete mari si mici, 3 stelute, 3 fundite, 3 lumanari si 1 stea mare).

Ce puteti face cu el, in afara de a spori farmecul Craciunului?

  • numaram pana la 3 sau 5
  • invatam culori
  • contrastul mare-mic
  • jocuri de procesare secventiala vizuala (la care Cati s-a descurcat foarte bine pana a navalit bebe F. peste ea si i-a stricat concentrarea).

brad2

Bebelusul nostru a fost foarte incantat de el, a gustat din toate decoratiunile (care si-au pastrat bine forma chiar si dupa ce au fost mestecate putin). Cati s-a jucat cu el mai mult decat am sperat eu, chiar a luat decoratiunile de pe bradut, desi ea are o sensibilitate seznoriala si nu suporta sa atinga anumite texturi.

brad3

Un bradut mic care ne invata sa incheiem nasturii, am avut si noi cand era S. mic.

Spor la joaca!

 

 

2 Comments

  1. Flory

    Sunt Flory, creatoarea bradutului🙂
    Ma bucur ca acest bradut a adus zambete si oportunitati de invatare in viata copiilor si, implicit, a parintilor🙂🙂
    Am lucrat cu mare drag, fiecare bradut in parte, pe ritmurile cantecelor de Craciun! Cred ca starea de bine si energia pozitiva s-au infiltrat in materialul bradutului😉

    • Flory, e superb si bebelusul revine des la el!

Leave a Reply

