Dulce in casa…si in casa mea

Cel mai mare avantaj al bloggingului sunt oamenii pe care ti-i aduce in viata ta. Al doilea mare avantaj sunt caramelele❤

Pe Roxana am cunoscut-o virtual de cand baietii nostri erau mici toddleri, si blogurile noastre…la fel. O cunoasteti si voi, précis v-ati minunat de spectaculozitatea proiectelor sale cu copiii, prezentate pe Mami, joaca-te cu mine!

Drumurile ni s-au intersectat de multe ori, baietii nostri au devenit prieteni ei insisi, iar legatura aceasta o socotesc unul dintre cele mai pretioase lucruri care ni s-au intamplat in urma blogului.

Roxana m-a inspirat cu creativitatea ei in domeniul educatiei timpurii, ea a dand startul experimentelor la noi acasa. I-am admirat figurinele din argila polomerica si bijuteriile, cand a decis sa se apuce de modelat. Cati are accesorii cu capsuni  fantastic de frumoase datorita ei si a altor prietene super talentate.

Vara aceasta insa m-a uimit cu vestea unei noi actiuni antreprenoriale: dulciuri facute in casa.

Pana sa ajunga la noi “mostrele”, au ajuns zvonuri peste zvonuri despre cat sunt de delicioase si de iubite de copii. Acum pot sa va confirm, pe onoarea mea de mamica disperata dupa dulciuri si din expertiza copiilor.

Acestea sunt caramelele pentru care se merita sa spargi orice dieta! Nu am cumparat niciodata altele mai bune in magazine, pe oriunde am umblat eu in lume. Doua treimi le-am mancat singura dintr-o rasuflare.

dulce1

Baietelului de argint i-au cazut cu tronc fursecurile glazurate, si il inteleg perfect de ce. Arata ca o combinatie perfecta intre fursec, jucarie si poveste:

dulce4

Biscuitii cu lamaie si angelichele cu alune prajite si aroma fina de lamaie si vanilie au fost deliciul intregii familii, de la bebelusul de 10 luni, pana la bunici si orice musafir care ne-a trecut pragul casei in perioada aceasta.

dulce2

Eu nu am gustat torturile, doar am vazut cum arata…priviti si voi ce bijuterie!

Prieteni din Cluj, va provoc sa incercati, sigur veti deveni dependenti!

dulce3

 

Doar un ragaz si un gand bun sa ii daruim, pentru ca intr-un cuptoras separat Roxana coace un bebelus dulce…dar nu din turta dulce.

Roxana are un singur defect: nu locuieste mai aproape de noi…

Multumim, Dulce in casa, suntem extraordinar de mandri de tine si onorati ca ne numaram printre prietenii tai!❤

 

 

12 Comments

  1. ooo, ce bine arata in poza!!

    • Multumesc🙂

  2. Da , da! Si noi ne-am delectat cu turta dulce, briosele si biscuiții Roxanei ! Tot ce iese din mana ei e megadelicios!🙂

    • Multumesc🙂 Ce mult ma bucur!

  3. Multumesc, draga Raluca!❤ Sunt fericita si onorata ca am avut sansa sa va intalnesc, consider prietenia noastra ca fiind extrem de speciala, de pus la inima si pastrata bine, bine!!!
    Ma bucur enorm ca Dulcele meu a fost pe placul vostru🙂 Pe langa toate ingredientele naturale ce le folosesc, pun si multa, multa dragoste, uite, ti-am dezvaluit ingredientul secret🙂
    Si eu regret ca stam departe de voi😦
    Cuptorasul a inceput sa ticaie cum ca ar fi gata de copt, doar bebe inca nu e pregatit🙂 Insa, imediat ce ne vom linisti am planuri mari, D-zeu sa ne ajute!
    Pupici si imbratisari multe de departe si totusi atat de aproape de voi mereu cu sufletul❤

  4. Si adica, minunatiile acestea sunt doar pentru clujeni????
    Doamne, ce tort, aceea este opera de arta-mai dihai decat vedeam in emisiunile acelea despre cofetari de prestigiu. FELICITARI, Roxana, am toata admiratia pentru antreprenori, oameni curajosi si talentati!

    • Nu, Mihaela, Roxana trimite si in tara!

    • Mihaela, cele care pot fi trimise in tara…pot fi trimise in tara🙂

  5. Roxana este o scumpă. O cunosc și eu și am petrecut clipe minunate cu ea în Oradea. Și după cum arată dulciurile ei…îmi plouă în gură. Mai ales caramelele alea mi-au rămas în minte încă de când le-am văzut la ea pe pagină!

  6. violeta argatu

    maaaaammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  7. Oana

    Eu nu locuiesc in Cluj, dar cand merg in tara, acolo ajun. Nu gasesc unde as putea comanda asa bunatati, exista un site? Multumesc pentru informati

    • Este o pagina de Facebook, Oana, e link in articol.

Leave a Reply

