Happy little things in January

Ianuarie a fost o luna grea la noi in familie, cu multe si dese viroze, cu imbolnaviri care s-au lasat cu spitalizare si ambulanta (in cazul meu). Nu stiu cum a trecut, dar a trecut, eu sunt bine, cei mici se resimt inca de la ultima viroza.

In noianul acesta de antibiotice, perfuzii, spray-uri pentru gat si nas, nopti nedormite si altele asemenea, s-au intamplat cateva lucruri care ne-au facut luna mai frumoasa.

World Trans Radio Romania a lansat ce-l de-al patrulea CD din Aventuri in lumea Bibliei, cu tema Faptele Apostolilor. E la fel de frumos ca si celelalte si foarte ascultat la noi acasa. Multumim tare mult pentru darul acesta care ne bucura pe noi si, sunt sigura, pe multi alti copii din tara!

happy2

Am primit biscuiti si caramele de vis de la Dulce in casa. Intre timp, bebelusul din cuptoras si-a facut aparitia…bine ai venit pe lume, printesa dulce si frumoasa!

happy1

Oboseala extrema si-a spus cuvantul la mine in cel mai greu mod- o insomnie care se manifesta prin incapacitatea de a adormi repede (ceea ce e vital, pentru ca oricum bebe se scoala din ora in ora sau la doua ore). Cum nu pot apela la medicamente, fiindca alaptez, am gasit o solutie nemedicamentoasa de relaxare. O cheama Maria. Nu glumesc, cititi acest articol, asa am dat si eu de ea din intamplare.

Imi doresc un februarie mai bland si mai odihnitor…si voua la fel!

 

 

1 Comment

  1. Sa-ti traiasca printesa, sa creasca mare si sanatoasa, iar tu sper sa-ti revii repede din problemele de somn. Iti doresc un februarie mult mai usor decat luna care tocmai s-a incheiat. Spor la activitati sa aveti.

Leave a Reply

