Christmas in July

Am citit sintagma Christmas in July in  newsletter-ul unei librarii on line azi de dimineata, si pe loc m-a dus gandul la perioada mea favorite din an, la surprizele pentru cei dragi, la ce bucurii ii asteapta.

Voi ati inceput pregatirile de Craciun? O-ho-ho, stai putin! Nu e inca prea devreme?

Ei bine, eu incep pregatirile de Craciun foarte devreme, iar in felul acesta in decembrie las sa se acumuleze doar bucuriile cadourilor, nu si stresul lor.

Am inceput deja sa strang pentru piticii mei cadourile pentru Mos Nicolae si Craciun, sau chiar doar sa ma gandesc la ce i-ar placea fiecaruia.

Anul acesta, primul “rezolvat” este Bebelusul de bucurie, pentru care am in sac niste surprize absolut minunate! In materie de jucarii, mosul vine din Canada cu o masinuta trimisa deja de unchiul si matusa, carora le multumim din inima!

In materie de carti (pentru ca la noi cartile sunt o traditie la fiecare ocazie, pentru fiecare copil, inclusiv Cati, iar ei se bucura la fel de mult de ele ca si de jucarii), am un set absolut superb, dupa care tanjeam de multa vreme. Voila!

arici1

Nu-i asa ca sunt delicioase? Eu le-am adorat, pur si simplu, din prima clipa in care le-am avut in mana, cu multi ani in urma, in varianta romaneasca imprumutata de la Camelia.

Pentru Bebelusul de bucurie, pe care planuiesc sa il cresc bilingv, am optat pentru varianta in engleza, cu coperta si paginile cartonate, moale si cu insertii tactile (toate sunt varianta Touch and Feel Books).- https://www.facebook.com/Cartemma-977562902263090/photos/?tab=album&album_id=1173457366006975

Scrisul este mare, textul relativ putin pe pagina, iar daca vreti sa le folositi pentru orele de engleza le recomand unor copii la nivel intermediar. Daca copilul e expus de mic la engleza, de la doi ani in sus sunt ideale!

Daca in schimb preferati varianta in limba romana, le puteti gasi si pe acestea la Cartemma, unul din foarte putinele locuri  din Romania de unde mai pot fi achizitionate.- https://www.facebook.com/Cartemma-977562902263090/photos/?tab=album&album_id=1169857893033589&__mref=message_bubble

Vedeti cat de frumoase sunt ilustratiile Tinei Macnaughton? Sunt atat de calde si de cosy, insumeaza tot ce inseamna din punctual meu de vedere ilustratie pentru  carte de copii!

arici5

One Rainy Day (O zi ploioasa) este povestea ariciului bucuros ca isi poate incerca haina si cizmele cele noi si umbrela rosie cu buline cu ocazia primei rapaieli de toamna. Dar ce aventura va avea, ce lectii va invata cu ocazia asta, merita sa descoperiti citind cartea .

arici3

One special day este povestea unui puiut de arici care isi pierde paturica, obiectul lui de atasament. Cand o gaseste, ea ii va oferi nu doar confort, si si solutia pentru a salva un prieten de la ananghie.

arici2

One Winter’s Day e o poveste minunata despre prietenie, sacrificiu si rasplata.

arici4

Toate cartile Christinei Butler au o morala foarte frumoasa, iar copii, citind aventurile animalelor invata, de fapt, cum sa fie oameni.

Nu cred ca exista carte de la Little Tiger Press pe care sa nu mi-o doresc in biblioteca copiilor mei: sunt atat de prietenoase, de dulci, de “pe sufletul meu”… Apreciez asa de mult Anca faptul ca le-ai facut accesibile copiilor romani! Multumim din toata inima pentru ele!

Leave a Reply

