Happy little things in April

Pe langa neplacerile acestei luni (zapada peste pomii infloriti si viroze rebele), Aprilie ne-a daruit cateva bucurii tare frumoase.

Despre trei dintre ele vreau sa va povestesc chiar acum:

Body-uri cu capsune pentru Cati Capsunica

happyapril1

Am gasit o doamna inimoasa si priceputa care i-a facut Capsunicii body-uri pe masura ei (deja erau mai mult necesare, in casa putea sta cu improvizatiile mele, dar pentru o iesire mai serioasa, la doctor sau la terapii, eram in pana). Preturile doamnei sunt mai mult decat accesibile (un body cu maneca lunga pentru Cati a costat 12 lei), puteti stabili cu ea orice detalii, de la material,  masuratori, lungimea manecilor, pozitia capselor, etc. Poza de mai sus este luata de pe pagina Deliei, insa cam asa arata si body-urile noastre. Din pacate, aparatul meu foto este pus foarte bine, undeva unde sa nu ajunga Baietelul de Bucurie, insa atat de bine incat am uitat si eu complet unde e 🙂 ).

Poate va intrebati de ce sunt atat de importante body-urile pentru Cati, care face in curand 6 ani. Ei bine, din acelasi motiv pentru care sunt importante pentru orice copil cu nevoi speciale care nu a renuntat inca la scutece.

Pentru mine ele reprezinta o problema rezolvata, si sunt tare bucuroasa de ele!

Laveta pentru geamuri de la Tupperware

De Sarbatori, sau mai bine zis cu ocazia curateniei de Paste, mi-am facut cadou o laveta pentru sticla si geamuri de la Tupperware. A costat 45 de lei (sunt inca doua saptamani in care puteti achizitiona lavete de diferite tipuri la un pret redus ) si consider ca merita toti banii.

happyapril3

M-am codit mult pana sa o iau, am studiat recenzii si videouri pe youtube, si va spun sincer ca niciodata nu am sters geamurile mai cu spor si nu au aratat mai curate ( zece minute, pana cand le-a amprentat din nou Baietelul F. ). Si sotul meu a fost incantat, pentru ca nu zgarie geamurile si pentru ca le lasa fara urme.

Eu am cumparat laveta de la Corina Dragomir (grupul ei de Facebook este Tupperware by Cori), care foloseste acest side job pentru a strange fonduri pentru Teodora, fetita lor luptatoare de 7 ani care are trisomie 18  (un diagnostic foarte asemanator cu al lui Cati).

happyapril2

Rubber Stamp Activities–  o bijuterie de carte Usborne primita in dar de la Micul Cititor (multumim din inima!). E foarte simpatica si i-a tinut ocupati atat pe Baietelul de Bucurie, cat si pe Baietelul de argint cu care am folosit stampilele pentru exercitii de procesare secventiala.

happyapril4

Despre alte bucurii, mai mici si mai mari, va voi povesti cu siguranta saptamana viitoare, cand sarbatorim cea de-a 6-a aniversare a Capsunicii!

Leave a Reply

