La ferma

Saptama trecuta am explorat, la alegerea lui F. (2 ani si 7 luni), tema fermei. Nu am planificat mare lucru, doar am scos activitati sau carti potrivite subiectului ales de insusi Baietelul de bucurie  (bine ca stiu pe unde le-am pus 🙂 ). Pentru ca sunt multe si variate, l-au tinut ocupat in reprize de 5-10 minute.

Totul a inceput cu un puzzle pe care nu m-as fi gandit sa i-l arat la varsta asta, insa el l-a sustras de pe raft si, surprinzator, a fost una dintre activitatile cele mai fascinante din ultimul timp. Nu am repetat doar animalele de la ferma, dar a reusit sa si asambleze singur puzzle-urile, cu foarte putin ajutor din partea mea. Sunt 15 puzzles in cutie, de la 3 la (poate) 7-8 piese, dar tocmai atunci mi-am ratacit aparatul foto si ma vad nevoita sa ma folosesc de o poza mai veche.

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Astfel fiind dat startul saptamanii noastre, iata cu ce ne-am distrat de-a lungul celorlate zile:

Ferma cu figurine, pe care le asociem mereu cartonaselor Montessori de la editura Gama:

ferma3

Amprentele picioarelor figurinelor in plastilina, pe care F trebuia sa le recunoasca si sa le potriveasca;

ferma6

Puzzle-uri de tip incastru, din trei piese si carti cu poze:

ferma1

Un joc Fisher Price, excelent pentru motricitatea fina si pentru exercitii de asociere, care e extrem de iubit la noi acasa. Multumim tare mult pentru el, Coca, il folosim din plin!

ferma2

Cartoane Ravensburger cu insertii tactile si piese de puzzle, super realizate, pe marginea carora putem discuta multe lucruri; diverse carti:

ferma4

Cartoane Montessori- Vietuitoarele (ed. Gama), de potrivire a animalului cu umbra sa, din care am selectat doar animalele domestice si insectele, sa ne reamintim de tema studiata in saptamana anterioara:

ferma7

Diverse fructe si legume pe care, desigur, le putem cultiva intr-o ferma (mai putin pe cele exotice, dar daca tot le aveam in casa, era pacat sa nu le exploatam):

ferma5

Spor si voua la joaca!

7 Comments

  1. Bravo, F.! :*

    • Multumim! ❤

  2. Cristina Edu

    Buna,
    Foarte frumoasa activitatea! M-ar interesa acel puzzle, de unde a fost cumparat si mai ales daca sunt pe mai multe teme. Felicitari inca o data!

    • Este luat dintr-un charity shop din Anglia, dar marca este ELC (Early Learning Center), deci daca intri pe site-ul lor ai sa gasesti (cred) mai multe detalii. Sunt sigura ca sunt si pe alte teme.

      • Cristina Edu

        Multumesc mult!

  3. Diana

    Mulțumim pentru recomandări! Bebele are abia noua luni, am păstrat și noi de la surioara mai mare de 6 ani jetoane și puzzle diverse, dar mai avem de achiziționat unele noi. Spor la joaca!

    • Spor la joaca si multa bucurie!!

Leave a Reply

