Despre o fermecatoare provocare, care m-a scos din zona de confort

kami1De sapte ani si mai bine scriu pe blog, si totusi pot numara pe degetele de la o mana pozele in care apar eu in vreun articol oarecare.

De altfel, in afara de Cati, care are propria ei poveste ce trebuie spusa si ilustrata pentru incurajarea altor parinti si copii, chiar si baietii au fost expusi cu zgarcenie pe blog.

Asadar, propunerea lui Carmen de la Miriam Celeste Accesories, de a modela impreuna cu Cati un set mama-fiica creat de ea, a fost primita cu multa emotie (ca sa nu spun cu un pic de anxietate).  Dupa fiecare colaborare cu una dintre membrele WAHM, simt ca am castigat o prietena. De data aceasta efectul a fost pentru mine… surprinzator de terapeutic.

kami8

Am ridicat manusa si, dupa ce mi-am luat inima in dinti si am indeplinit provocarea, iata ca am un buchet de Multumesc!-uri pentru Carmen.

In primul rand, multumesc pentru setul deosebit de frumos! Este impecabil lucrat, iar pozele nu arata toate detaliile superbe care se ascund printre petalele florilor. As vrea sa vedeti cu cata grija si perfectionism sunt alese fiecare perla, cristal, mica bijuterie sau decoratiune.

kami6

Al doilea multumesc este pentru jurnalele fermecatoare, imbracate in  dantele si catifea, bumbac sau damasc, pe care stralucesc o mici bijuterii alese cu gust. De la coperta feminina, la hartia deosebita din interior si pana la marimea  lor generoasa (noi, femeile, avem atatea cuvinte de eliberat!), jurnalele promit sa fie adaposturi de amintiri fericite. Unul dintre ele va ajunge la prietena mea din Finlanda. Cu siguranta il va adora!

Al treilea multumesc este pentru curajul pe care mi l-ai dat sa-mi fauresc amintiri.

mamicati3

Rareori am ocazia sa fiu altundeva decat in spatele aparatului de fotografiat, in momentele de sarbatoare ale familiei. Asadar, eu lipsesc din multe episoade imortalizate pe hartie. De data asta insa am fost provocata sa fiu protagonista, si am adaugat in arhiva cateva fotografii nespus de pretioase cu fetita mea cu chip de ingeras.

mamcati5

Miriam Celeste Accesories sarbatoreste ceva de care noi, mamele, asa de prinse intre scutece, caiete de teme, masini de spalat si rufe de calcat, cratite si serviciu, uitam uneori: feminitatea, sentimentul acela ca esti pretioasa si meriti sa ai grija de tine, ca trebuie sa asortezi o bijuterie discreta cu stralucirea din ochii tai, delicatetea care nu s-a estompat pe masura ce ridurile si-au facut aparitia.

Vine in curand 8 Martie.

Cunosc atatea mame care merita un multumesc pe limba lor, atatea femei care sunt frumoase si au nevoie sa isi aduca aminte! Dragi barbati din jurul meu, take a hint! Doar daca v-a spus doamna voastra ca isi doreste un gadget de ultima generatie, il va si aprecia. Daca nu aveti astfel de certitudini tehnice, orientati-va mai degraba spre asa ceva:

kami7

kami5

Carmen are lunar concursuri faine pe pagina ei, si chiar acum exista unul in desfasurare. Va invit sa dati Like paginii ei de Facebook ca sa fiti la curent cu toate evenimentele organizate de ea si sa nu pierdeti nicio creatie delicata.

 

8 Comments

  1. Adina S

    Ce frumoase sunteti , Raluca! Si colierele si agendele, toate sunt superbe. Ma poarta in alta epoca. Multumesc de recomandare!

    • Multumesc din suflet, Adina! si mie imi plac foarte mult, desi nu port bijuterii de obicei. Totusi I-am sugerat sotului ca mi-as dori o brosa de aici 🙂

  2. Ce frumoase sunteti , fetelor!

    Frumos cadou, sa il purtati cu drag!

    • Multumim o tona! ❤

  3. Diana

    Sunteti foarte foarte frumoase, fetita ta este o minune de bijuterie

    • Multumim mult, Diana! ❤

  4. Bijoux A

    Buna! Te invit pe blogul meu sa vezi accesorii si bijuterii, poate iti si alegi ceva 🙂
    Multumesc!
    https://bijouxa123.wordpress.com/

    • Multumesc, voi intra.

Leave a comment