La multi ani, Capsunica de 7 ani!

Nici in visele noastre cele mai frumoase nu speram sa ajungem sa traim ziua de azi alaturi de Cati pe pamant.

cati75

Viata bate si visele!

cati76

Sunt sapte ani de viata.

cati74

Sapte ani cu Cati au insemnat o multime de lucruri de invatat. Noi, parintii ei, am invatat si alte meserii pe langa cea de parinte: am ajuns sa facem treaba unei asistente medicale, a unui terapeut ocupational, a unui kinetoterapeut, a unui mester de echipamente pentru copii cu nevoi speciale. Am facut si treburi delicate in acesti sapte ani:  sa incurajezi un parinte care tocmai a aflat ca va avea un copil cu nevoi speciale, sa ridici un parinte care duce acest stil de viata de prea multi ani, sa consolezi un parinte ce tocmai si-a pierdut copilul. Sunt lectii invatate datorita vietii Capsunicii noastre iubite.

Nu vrem sa ne oprim aici. Vrem sa invatam sa ajuta mai mult, sa o ajutam mai mult, sa facem lumea din jurul ei mai buna, atat pentru ea cat si pentru alti copii. Planurile si energia noastra se vor indrepta inspre acest scop.

Astazi, insa, iubirea si energia noastra se concentreaza in jurul acestei domnisoare delicate, imbracata in fustita cu capsuni, creata de Atelierul lui Ingrid. Multumim, este absolut delicioasa si ii vine foarte bine!

fustitacapsuna

Astazi vom savura un tort asortat fustitei, pentru care multumim Alinei de la ALINE Cake Boutique.

cati710

Ne bucuram de zambetul pur al lui Cati, modul in care isi traieste veselia in lucruri marunte, de faptul ca a crescut si merge in picioare tinuta de manuta. Ne bucuram impreuna cu ea si impreuna cu voi, intr-o sarbatoare mai mult a inimii decat orice altceva.

Sunt sapte ani in care nu ne -a fost dor de Cati, si asta ii face plini de magie.

cati77

Si cu aceaste ganduri bune ne luam ramas bun si de la blog. A fost o etapa minunata din viata mea, va imbratisez din inima pe voi, cititori si prieteni dragi, care ati trait alaturi de noi emotii felurite si de la care am avut enorm de invatat. Voi sunteti castigul meu si va pastrez cu drag in inima mea! ❤

 

 

29 Comments

  1. diana

    La mulți ani sănătoși, Cati Căpșunica!

    • Multumim mult, Diana! ❤

  2. Irina

    La multi ani , Cati draga! Esti o biruitoare. Imi pare rau ca inchideti blogul. Imi era drag sa citesc despre voi.Multa sanatate! irina

    • Multumim mult, Irina, si mie imi e drag sa te citesc! ❤

  3. La multi ani draga Cati – sanatosi si frumosi :*!!!
    Imbratisari cu mult drag :*!!!

    • Multumim din suflet, Rux! ❤

  4. Hanelore

    De ce închideți blogul? Îmi era așa drag să vă citesc! La multi ani, prințesei!

    • Multumim din suflet si imi cer scuze ca a durat asa de mult sa raspund. Simt nevoia sa ma orientez spre lucruri mai importante din off line si sa protejez mai mult identitatea baietilor.

  5. La multi ani, Cati! Cat mai multi ani impreuna, fericiti si sanatosi, va doresc!….(Imi pare rau ca blogul se inchide) Mult succes in tot ceea ce veti intreprinde!

    • Multumim din inima, Camelia, te imbratisez! ❤

  6. La mulți și sănătoși ani! Cu vise împlinite.

    • Multumim mult de tot, Ioana!

  7. Elena

    La multi ani sănătoși și cu multa bucurie! Sunteți un exemplu dătător de speranța și va mulțumim ca ați împărtășit din experientele, cunoștințele si lupta voastră!

    • Multumim pentru toate cuvintele frumoase! ❤

  8. Marin Ramona

    Wow!Nu te doare inima, că pe mine ,da!Mi s.a pus un nod în gât.:( Chiar dacă nu mai scriai așa des, vă știam acolo.Mi de pare acum ,ca si cum ați pleca undeva,mai departe.Totusi,nu m.a surprins total, parcă simțeam asta! Chiar ieri intrasem pe blog, stiind că trebuie să fie ziua Ecaterinei curând și mă gândeam(!!!) că postezi mai rar.
    Oricum au fost ani frumoși.Nu îmi vine să cred ,ce repede au trecut.Nu avea Cati decât câteva luni,iar acum,prin harul Domnului,are 7 ani.Slava Lui!Ma bucur că am dat de blogul tău.Asta e partea buna a net-ului.:)
    Vă pup!

    • Ma bucur mult de prietenia ta, Ramona! Te pretuiesc mult! ❤

  9. Maria

    La mulți ani, copil frumos! M-am bucurat de fiecare reușită despre care mama ta ne scria. Sunteți o familie de luptători! Sunteți minunați! Îmi pare rău că nu vei mai scrie, Raluca! Tu știi cel mai bine motivele. Gânduri bune pentru voi toți, iar pentru noi…Speranța că ne vei mai bucura, din când în când, cu o postare

    • Multumesc din inima, Maria, te imbratisez strans! ❤

  10. Sunteți o familie minunată! La mulți ani, Cati!

    • Multumim din inima, Irina! Va pupam! ❤

  11. Aristita

    La multi ani, Capsunica!!! Multumesc pentru blog!

    • Multumim si noi pentru toate clipele in care ai fost alaturi de noi! ❤

  12. Antoaneta

    Încă o dată, îi dorim Catiushei: LA MULȚI ANI!
    Căpșunica noastră dragă, îți dorim tot binele din lume, te pupăm și te îmbrățișăm!
    Ralu, e decizia ta dacă închizi blogul, dar modul în care ai procedat/scris articolele până acum a ajutat mulți părinți așa că pot spune că ai făcut un mare bine celor care au citit la momentul potrivit (din viețile lor).
    Vă îmbrățișăm pe toți 5! Pupici!

    • Si noi va imbratisam si ma bucur ca unul dintre efectele acestui blog e prietenia noastra! ❤

  13. La multi ani!Si multumim pentru tot ce ai impartasit cu noi!

    • Multumim din suflet si noi, Irina! ❤

  14. Adelina

    La mulți ani! 🙂 Mulțumesc pentru tot!

    • Multumim din inima, Adelina! ❤

  15. Roxana Mihaela

    Bună, Raluca!
    Simt o nespusa tristețe privind închiderea blogului tău. Atât de trista încât am lacrimi în ochi. Mi-au plăcut postările tale, m-am simtit aproape de tine, ai întrat în casa noastră, în inima mea și îmi vine greu sa aflu ca te vei îndepărta de noi încet încet. Nu îți știu motivele, însă presupun ca ele sunt întemeiate daca ai luat o astfel de decizie.
    Îți urez sa fii o mămică la fel de grozava ca pana acum, sa fiți sănătoși și sa știi ca îmi voi aminti cu drag de tine, de momentele în care îți citeam cu drag blogul.
    Cu gânduri bune!
    Roxana

Leave a comment