Atelier pentru piticuti: Omida mancacioasa, vineri 21 martie, Smart Play

Stiati cat e de batrana Omida mancacioasa? Mai batrana decat mine! E ziua ei joi si face 45 de ani!

Nu puteam rata ocazia de a o sarbatori, asa ca vineri, 21 martie, la ora 12, va invit la Smart Play sa aduceti  piticutii de la 3 la 7 ani sa ne jucam cu Omida si sa citim povestea ei.

DSC09076

Vom fi acolo eu si Baietelul de argint sa va povestim metamorfozele omidutei, sa ne jucam, sa mesterim, sa mancam 🙂

Abia astept sa va cunosc!

8 Comments

  1. Ai văzut ultima mea postare? Exact despre asta am vorbit. Din păcate nu avem cartea :((

    • Da, exact! Dar Nico, o gasesti citita pe net in engleza. Si sa stii ca merita comandata, noi o folosim de când era S. mic si inca ii place!

  2. violeta.argatu

    nu stiam ca e asa batrana omida, multumesc pt info :). mult succes!!!

    • Batrana si din ce in ce mai populara 🙂

  3. danaa

    LA MULTI ANI OMIDEI MANCACIOASE?AS DORI SA VIN SI EU..DAR TREBUIE SA STIU CE COSTURI PRESUPUNE.CAT ESTE INTRAREA LA ATELIER DE COPILAS?

    • Dana, ai putea sa intrebi direct la Smart Play? Pe pagina lor de Facebook sau pe site-ul lor? Eu nu sunt foarte in tema cu tarifele pentru un atelier. Mai degraba intrebi direct la sursa. Oricum, am impresia ca sunt accesibile.

  4. Matei e indragostit de Omida mancacioasa! Am citit cartea de nenumarate ori, am avut un sensory bin cu tema aceasta si chiar ne-am jucat cu o omida din sarma plusata! Cred ca-l aduc si eu pe Matei la atelier!

    • O, Raluca, asa m-am bucurat sa il vad pe Matei la atelier! E asa de simpatic si a fost foarte cuminte. Toti copiii au fost extraordinari de faini!

Leave a comment