Lectia de 1 Iunie: Cine iubeste copiii?

Am vrut sa marchez cumva ziua de 1 Iunie, si atlfel decat cu cadouri (deja stie el ce va primi, sunt lucruri cumparate mai demult, pe care are voie sa le deschida in ziua cu pricina, dar si o mica alta surpriza). Pentru ca ne-am mutat la tara, nu avem multe optiuni de socializare, asa ca ne raman la dispozitie doar cartile si joaca.

Aveam doua carti imprumutate de la o draga prietena care mi s-au parut ideale pentru tema aceasta.

Sunt foarte dragut ilustrate, si destul de diferite ca abordare, desi mesajul este acelasi: profunda dragoste divina pentru toti copiii lumii.

carti1iunie

Most of All, Jesus Loves You! este o carte simpla, cu text putin si repetitiv, ideala pentru a invata membrii familiei in engleza. Autoarea acestei carti este Noel Piper, sotia pastorului John Piper din Statele Unite ale Americii, iar unora dintre voi sunt sigura ca numele va spune ceva. Mai noi, când citim o astfel de carte scurta, il rog pe S. sa repete dupa mine cuvintele in enlgeza si sa imi traduca el fragmente sau propozitii, si mare mi-a fost bucuria sa vad ca se descurca din ce in ce mai bine!

mostofall

God Knows My Name! scrisa de Debby Anderson este ceva mai complexa, cu text mai bogat si pagini mai multe (multe texte sunt versete din Scriptura), si cu ajutorul ei am recapitulat culori, emotii, animale terestre si marine, anotimpurile in engleza, rase de copii si tari si continente. Desigur, ar fi o carte de citit si ras-citit, insa noi trebuie sa o înapoiem.

godknowsmyname

Dupa aceea am facut cu S. modelaj in plastilina (o hora a copiilor de culori diferite, da, Dumnezeu iubeste chiar si omuletii verzi :), asa a inteles S. ), pentru ca am vrut sa raspund la provocarea Laurei, dar pentru ca nu am avut net cateva zile cred ca am ratat înscrierea… Am vorbit despre faptul ca Dumnezeu iubeste copiii de orice culoare, de orice neam si de orice limba, ca le vrea binele si are un plan minunat pentru viata fiecaruie dintre ei. Cu ideea aceasta as vrea sa cresca baietelul meu de argint: ca dragostea lui Dumnezeu pentru el este nemasurata, ca orice s-ar intampla in viata lui (fie necaz, fie bucurie) este spre un si mai mare bine al sau, ca atunci când viata de pe pamant se sfarseste il asteapta o vesnicie de iubire. Discutiile despre Cer sunt frecvente la noi acasa si le incurajez, mai ales din pricina prezentei speciale a Ecaterinei in viata noastra.

horaomuletilor

Am avut o lectioara biblica, una de engleza si o activitate de modelat cu plastilina, pentru noi e foarte bine, viata e aglomerata in ultima vreme si abia apucam sa facem cate ceva educativ din când in când.

La multi ani, Copii!

 

 

7 Comments

  1. Foarte frumos! La multi ani, dragii nostri! 🙂

    • La multi ani si voua, nazdravanilor!

  2. La mulți ani copilașilor tăi dulci! Să fie binecuvântați și sănătoși!

    • La multi ani, Nico si micutule G. Nico, am impresia ca trebuie sa iti spun un alt fel de “La multi ani” tie azi, nu-i asa? Frumosi, fericiti si binecuvantati sa iti fie anii!

      • Mulțumim Ralu! Da, noi toți sărbătorim. Și zi de naștere și de copil :))

      • La multi ani inca o data sotului tau!

      • Mulțumesc Raluca! 🙂

Leave a comment