Coronita de advent

Anul trecut Alina a lansat traditia unui concurs foarte frumos de creatie, cerandu-ne sa realizam ornamente de Craciun pe o tema data. Concursul se numeste Cizmulita Mosului si se afla la editia a doua, are ca perioada de desfasurare perioada 11 noiembrie-30 noiembrie 2013, si noua premii deosebit de tentante; daca anul trecut am participat cu micul ingeras dantelat, anul acesta tema a fost “Coronita de Advent”, despre a carei semnificatie Alina a dat mai multe detalii aici.

Cei care cititi randurile mele de mai multa vreme, stiti ca nu obisnuiesc sa fac lucruri prea complicate. Nu am nici vreme, nici rabdare, nici indemanare, si crafturile mele trebuie pastrate suficient de simple pentru a lua parte la facerea lor si Baietelul de argint. Nici de data asta nu m-am abatut de la obicei. Am decis sa folosesc doar ce aveam in casa:

  • farfurie de carton
  • vopsea verde (de la Ikea)
  • lumanari rosii cu aroma de capsuni
  • pipecleaners cu sclipici
  • pamblica de decorat cadouri
  • beteala
  • pistolul de lipit
  • un perforator cu cerc mare

La inceput am perforat cercuri pe marginea farfuriei, apoi S. m-a ajutat sa o vopsesc:

farfurieApoi am trecut pamblica prin gaurile respective, am terminat-o cu o funda, am adaugat si niste pipecleaners verzi pentru mai multa stralucire. Lumanarilor le-am facut niste decoratiuni din pipecleaners rosii si aurii, ca sa se potriveasca cu culorile bradului nostru de Craciun. Pentru a indulci marginile gaurii din mijloc, am lipit niste beteala.

lumanariIata rezultatul final, care va impodobi masa noastra de Craciun, si de care S. este foarte incantat:

coronitaIn fiecare duminica din luna decembrie vom aprinde o lumanare si vom citi o povestire din Biblie prin care sa ne amintim de intamplarile din preajma Nasterii Mantuitorului, si sper ca in felul acesta sa inauguram si la noi acasa o noua traditie.

Alina, multumim pentru aceasta frumoasa provocare!

6 Comments

  1. Ma bucur foarte mult ca ati reusit. Asta e si ideea sa fie in principal pe placul si puterea copiilor, nu ceva foarte complicat. Si eu vreau sa institui o noua traditie in casa, exact aceasta cu semnificatie biblica a zilelor dinaintea Craciunului si de Craciun. De aici rezulta si tema. Sper la multa lumina in duminicile viitoare :). Felicitari micutului de argint si imbratisari de la noi. pupici

    • Multumim pentru provocare, imi pare asa de rau ca ajung sa raspund la comentarii atat de tarziu, dar pentru noi coronita de Advent e una din activitatile favorite ale acestul Craciun, asa ca multumirile sunt ale noastre! Si pe Izabela am provocat-o sa faca una!

  2. Foarte frumoasă coronița voastră! Bravo 🙂

    • Multumim mult, Nico, si a voastra e foarte frumoasa!

Trackbacks

  1. Concurs de Amintiri si Dorinte la Clubul Magic | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Calendarul de Advent 2014 si lista activitatilor | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a comment