Albinute harnicute si minunatele lor creatii

Întotdeauna am admirat mamicile crafty, pentru ca mi-as fi dorit tare mult sa fiu si eu asa, stiu cata placere iti poate da ceva frumos iesit din mainile tale. Ceea ce imi lipseste mie este acea doza de perfectionism, pe care prietena mea Ramona o are, si care face ca lucrurile iesite din mainile ei sa arate superb! Chiar si Baietelul de argint a admirat rochita de Rapunzel a sarbatoritei, când a fost invitat la petrecerea fetitei Ramonei.

Bentite, papioane, gulerase crosetate, rochite de petrecere, bretelute pentru baietei posh, si cate si mai cate! Iar admiratia mea e insutita, pentru ca Ramona si prietenele ei fac asta pe langa cresterea copiilor, grija de casa si mersul la serviciu…asa ca numele de Albinute harnicute li se potriveste manusa!

Cine sunt? Ele se prezinta asa: Suntem patru albinute 🙂 carora, in putinul timp liber, ne place sa facem si altceva. De pilda,  Gica iubeste goblenul si impletitul, Oana crosetatul si cusutul la masina, Loredana, proaspat mamica, decoratiunile de nunta si obiectele din ipsos, iar eu, Ramona,  micile accesorii.

O parte din accesoriile primite de Cati si de baieti in ultima vreme vin de la Ramona, careia ii multumim inca o data din tot sufletul!

cati3ani9l

Cati arata minunat cu bentitele roz, care s-au nimerit exact pe culoarea rochitelor din garderoba!

albinute1

Daca fotografiile noastre v-au ispitit, va anunt ca pe pagina de Facebook a Albinutelor este si un concurs cu trei premii (pentru fetite, baieti si mamici), care dureaza pana pe 26 mai. Va invit cu mult drag sa participati, eu deja m-am inscris.

albinute

Succes!

2 Comments

  1. Wow, chiar sunt frumoase. Cele ce le fac au indemanare si rabdare sa reuseasca sa faca asa minunatii!

  2. Asa e, si noi suntem indragostiti de accesoriile facute de ele 🙂

Leave a comment