Fauna Romaniei

Ieri am marcat ziua nationala cu traditionala noastra lectie despre Romania, care inaugureaza si Calendarul de Advent.

De data aceasta nu am facut o lectie de istorie, ci una de geografie pura.

Cu ajutorul machetei noastre (pe care o puteti achizitiona de aici)  am repetat definitia reliefului, cautand in Dex on line pentru asta.  Am recapitulat formele de relief ale tarii noastre, pentru ca doream sa discutam despre animalele care traiesc pe campii, dealuri, dar mai ales in padurile din munti. S. mi-a raspuns corect la toate intrebarile, a fost foarte interesat de partea aceasta de lectie, chiar mi-a placut de el🙂

rom2

Ca suport manipulativ  am avut  si mica noastra colectie de animale (ursoaica cu puiul, cerbul si veverita) pe care o imbogatim cu fiecare vizita la Cheile Bicazului.

Despre ursul brun am si citit cateva date intr-o colectie de fise cu carnivorele Romaniei, pe care o am de cand eram eu mica si care imi este foarte, foarte draga.

Lectia despre fauna Romaniei o incepusem, insa, cu cateva zile inainte, cand am discutat despre clasele de animale (mamifere, pasari, pesti, amfibieni si reptile), despre urmele lasate de diverse animalute de padure, si despre pasari in mod deosebit (diverse specii, alcatuirea corpului, diferite tipuri  de cuiburi cu ajutorul caietului Animale si insecte- Activitatile mele Montessori de la editura Gama.

rom1

Caietul contine activitati de decupare, colorare, crafts, experimente si foarte multa informatie sistematizata extrem de bine, pentru a fi retinuta usor. Cu S. am trecut prin acest subiect al clasificarii animalelor si acum doi ani, dar va spun sincer ca uitase tot, si recapitularea a fost mai mult decat binevenita.

Dupa cum vedeti, am introdus aceste caiete intr-o multime de lectii in ultima vreme, si au prins minunat la Baietelul de argint.

De data aceasta, am invatat si altceva despre tara noastra, pentru ca despre steag si mica lectie de istorie au facut la scoala.

La multi ani, tara frumoasa!

 

1 Comment

    Trackbacks

    1. Despre euglena verde si alte nevertebrate cu editura Gama | Caiet pentru şcoala de...acasă

    Leave a Reply

    