Summer bucket list

In fiecare vara imi propun o asemenea lista, si doar prin faptul ca o scriu, nu stiu cum se face, dar mai bine de jumatate din ea se indeplineste 🙂 Am citit intr-o carte (Noteaza si actioneaza), ca face foarte mult sa iti pui dorintele pe hartie. Chiar daca nu faci un efort sustinut pentru a-ti indeplini planurile, ele se scriu cumva si in subconstient si ajungi sa urmaresti realizarea lor, fie ca iti dai sau nu seama. De aceea, iubesc listele, desi nu ne controleaza zilele.

Vara aceasta planuim mai intai sa ne odihnim si sa ne aerisim. Ne asteapta un an cu gradinita si poate o noua operatie pentru Cati, asa ca…incarcam bateriile.

1. Plimbari, plimbari, plimbari. V-am spus cat e de frumos pe la noi?

DSC00511 (2)

2. Un insectar si o lectie despre insecte.

3. O seara de privit la stele cu telescopul (aceasta a fost de multa vreme pe lista, doar ca nu s-a materializat pana acum).

4. O mica vacanta la mare.

5. Balaceala in piscina. Cati adora apa, abia astept zile calde si insorite sa scoatem piscina la treaba!

6. Flori proaspete pe masa in fiecare zi.

trandafir

7. Observam pasarile- sunt atatea pasari pe care niciodata nu le-am mai vazut pana acum! As vrea poze cu fiecare si la sfarsit o recapitulare mai stiintifica despre ele.

8. Pietre de pictat.

9. Lapte de capra.

10. Ulei de cocos (din nou).

11. Multe activtati pe limbaj pentru Cati.

12. Tricicleta.

13. Musafiri.

14. Invatam ce inseamna un calendar. Noi am inceput deja sa il folosim pe cel adus din Anglia.

15. Joaca la masuta de apa si nisip…cat cuprinde!

16. Din on line in off line. Una dintre cele mai mari bucurii e sa cunosc personal prietenii dragi pe care mi i-am facut pe net. Sper sa maresc lista vara aceasta!

offonline

17. Limonada.

18. Experimente.

19. Smart Play, macar de doua ori pe luna.

20. Dates.

21. Role. S. are o pereche de role pe care le adora- trebuie sa le punem la treaba! Multumim inca o data, Mihaela si Mihnea!

22. Habarnam: am inceput de mult al doilea volum.

23. Citire. Suntem la cuvinte scurte de 3-4 litere, când are el chef.

24. Numicon. E fantastic, trebuie sa il scoatem mai des la lumina.

25. Engleza.

26. Spiridusul Strauss.

27. Atelier pe America de Nord.

28. Vitamina D.

29.  O lectie complexa despre avioane.

30. Fotografii.

Si, sa nu uitam…azi e ziua celor pe care ii iubim cu cele mai putine conditii si cu cea mai mare daruire de care suntem in stare:

copii

Voi ce planuri aveti pentru vara asta?

 

 

8 Comments

  1. Si noi avem o lista lungaaaaa…..dar as vrea sa bifez punctul 40. Sa duc copiii la Piatra Neamt si sa vizitez , locurile unde am copilarit . E foarte frumos la voi , te pup si iti doresc sa faci tot ce ai in plan …

    • Clar, asta merita taiat de pe lista 🙂 Aveti ce vedea aici!

  2. Să vină ea vacanţa şi cu siguranţă ne vom întâlni! Până atunci , vă îmbrăţişăm, aşa, în plin lan de margarete!

    • Abia astept, Ioana, acum nu sunt margarete, cred ca prin august. Acum sunt palcuri galbene si mov, o minune…si macesi infloriti si soc.

  3. La mulți ani Copilașilor voștri!! Și să aveți o vară cât mai productivă. Și mie îmi plac listele și am observat că dacă-mi fac una și las un termen de îndeplinire, chiar fac ce scrie lista! Deci funcționează! Așa sunt mai organizată.

    • 🙂 Asa e, trebuie sa fac si eu liste mai des, in ultima perioada am cam lasat-o balta.

Trackbacks

  1. Fly, fly, fly a kite… | Caiet pentru şcoala de...acasă
  2. Insectarul | Caiet pentru şcoala de...acasă

Leave a comment